Gäst Cakeguy Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Skype har också lyckats skaffa Vista skin som jag gärna blir av med om nån vet hur man gör. Det har jag fixat. Om du har senaste Skype gör: Verktyg -> Alternativ -> och sedan på allmänna inställningar så ska du kunna välja "klassiskt fönster" under "Visuell Stil För Fönstret". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Det har jag fixat. Om du har senaste Skype gör: Verktyg -> Alternativ -> och sedan på allmänna inställningar så ska du kunna välja "klassiskt fönster" under "Visuell Stil För Fönstret". :DTackar :) Det är ett sånt alternativ jag vill ha i msn.Måste faktiskt erkänna att Vista temat nästan är snyggare till skype :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Det har jag fixat. Om du har senaste Skype gör: Verktyg -> Alternativ -> och sedan på allmänna inställningar så ska du kunna välja "klassiskt fönster" under "Visuell Stil För Fönstret". :DTackar :) Det är ett sånt alternativ jag vill ha i msn.Måste faktiskt erkänna att Vista temat nästan är snyggare till skype :/ Meh. Du kanske kommer tycka samma sak om msn när du väl ändrar tema där också då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Det var mer än Vista-skalet som försvann på skype. Den ljusblåa bakgrunden blev lite gråare, var mest det som inte blev snyggt. Kollade i paint hur msn med XP-skin skulle se ut och det blir väl ungefär lika snyggt men jag blir av med Vista-skinnet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Aha nu förstår jag vad ni vill ha. Men hitta något SOM liknar XP-Skin på msnplus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Sökte på XP och kollade igenom några populära skin utan att hitta nåt. Om man inte får fram något av att söka tror jag inte det finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Det är sant, Testade och göra samma fick inte så mycket. Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 http://www.msgplus.net/skins/view/6-Old-School-Messenger/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 http://www.msgplus.net/skins/view/6-Old-School-Messenger/"Dont like the new Vista Aspect of WLM 8.5/9? Downgrade its look to a previous MSNM/WLM version!!!" Inget XP skin men jag slipper Vista^^ Ska prova den när jag får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Där hade vi någon som hade sökt lite mer en oss, Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Där hade vi någon som hade sökt lite mer en oss, Hehe.Lol, jag har inte sökt. Det är tillochmed en kategori ;) Redigerat 26 Mars 2010 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Men det ser ju fortfarande inte ut som så vi vill ha det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.