Som rubriken säger tipsa mig om bra fps spel till 360.
Tips På Fps Spel
Left 4 Dead 2
Bioshock, Left 4 Dead
BFBC2
Tha Darkness, Riddick, Bioshock, CoD-spelen, L4D 1 & 2, The Orange Box.
Fallout 3, Far Cry 2, Call of Juarez: Bound in Blood och Battlefield: Bad Company.
Modern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas!
↗ till inläggetModern Warfare 2 (mycket bättre till PC men duger på konsol)
Fixed.
Funderar på MW2 eller så blir det BC2.
↗ till inläggetTa MW2 Bad Company 2 har inget split-screen läge! Men MW2 är bättre på alla sätt!Funderar på MW2 eller så blir det BC2.
^... Not really.
Wth? Mw2 suger ju.
Är det någon slags trend att hata MW2? Det är absolut inte perfekt men det folk verkar klaga mest på är fel som de själv hittar på.
Sen tycker jag även att bc2 har minst lika många brister, tvivlar på att folk kommer spela det längre än vad de spelade mw2
Modern Warfare 2, Fallout 3, Bad Company 2, Halo 3 (gammalt, men fortfarande många aktiva spelare).
↗ till inläggetModern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas!
På vilket sätt är det inte exakt likadant?
Till trådskaparen: De spelen 95alexander95 nämnde är riktigt bra FPS.
↗ till inläggetman springer söligare på ps3 faktiskt, har märkt det när jag spelar hos min kusin och hos mig, springer snabbt som fan på 360 men söligt som fan på ps3. det har iaf jag upplevt↗ till inläggetModern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas!
På vilket sätt är det inte exakt likadant?
Till trådskaparen: De spelen 95alexander95 nämnde är riktigt bra FPS.
Placebo. Den enda versionen som är överlägsen de andra är den till PC.
↗ till inläggetKan du säga vad skillnaden är?Modern Warfare 2 (mycket bättre till PS3 men duger på 360), Left4Dead 2 och Rainbow Six Vegas!
Tvivlar på att du ens har prövat det på Xbox 360.
För att få slut på diskussionen: http://www.lensoftruth.com/?p=16236
Färgen i 360 versionen är lite skarpare, men det kan lika gärna bero på TV inställningarna. Annars är de exakt likadana.