💬
Logga in
Fuska.se

Uppdatera Forumet?

21 svar · startad

Har tänkt på detta ganska mycket faktiskt.

Det har kommit en ny version av detta forum och tycker den är mycket mer snyggare än detta vi har nu. Fler funktioner och så, men jag vet inte vad Admin tänkt och jag vet inte hur forumet fungerar heller. Måste man betala mer pengar för en uppdatering, eller är det gratis?

Jag har tjatat på detta väldigt mycket, jag gillar inte färgen på forumet.

Vill ha lite mer "färgrikt" än bara en enda färg. Ser så dött ut.

Såhär ser den nya versionen av Invision Power Board ut:

Tycker den är rejält mycket snyggare än den som Fuska.se har!

http://i40.tinypic.com/6dvfa8.png

Lite offtopic men... Skulle inte du dra?

↗ till inlägget

Lite offtopic men... Skulle inte du dra?

Nej, jag orkade inte. =)

Kör on topic nu.

Skulle inte störa mig om de lägger till den designen, men man ska f*n kunna ha den gamla (nuvarande). Vilka nya funktioner har det?

Och varför ligger denna tråd i "Fuskamynt" forumet?

Senast ändrad:

tycker om fuskas simpla design med färgerna ;)

Moderator

Flyttar till fuska.se-forumet.

↗ till inlägget

tycker om fuskas simpla design med färgerna ;)

Det är en simpel blå och tråkig färg.

Ser inget bra med färgerna eller designen.

ser för mycket ut som Freewebs desings ;)

26 Mar 2010

Det jag gillar med utseendet på fuska's template är ju att den bär speciell profil för vad fuska är.

Sen fuskarna har det ju oftast varit så att färgerna skiftar mellan gå och vit samt lite himmelblått.

↗ till inlägget

Det jag gillar med utseendet på fuska's template är ju att den bär speciell profil för vad fuska är.

Sen fuskarna har det ju oftast varit så att färgerna skiftar mellan gå och vit samt lite himmelblått.

Vad sägs om den nya versionen då? ;)

Jag ser inget fel alls på fuskas design, men tycker ändå att en uppdatering till IP. Board 3 skulle vara nice.

↗ till inlägget

Jag ser inget fel alls på fuskas design, men tycker ändå att en uppdatering till IP. Board 3 skulle vara nice.

Precis!

Vi hoppas på det bästa!

↗ till inlägget

Vad kan jag mer skriva förutom att jag håller med...

Mjo, det skulle vara trevligt med en uppdatering!

27 Mar 2010

Aktuellt funkar bra. Någon ny färg vore ju inte fel...

Inget fel på det nuvarande, men najsigt skulle det nog vara med en liten uppdatering :P

↗ till inlägget

Inget fel på det nuvarande, men najsigt skulle det nog vara med en liten uppdatering :P

Jo, såklart skulle det inte vara något fel i det, men problemet ligger ju i framsidan. Admin skulle bli tvungen att anpassa den till forumet, som den är anpassad till detta forumet.

Uppdateringar är för övrigt alltid gratis hos IPB, eftersom man köper forumet och sedan betalar år för år.

Senast ändrad:

28 Mar 2010
Moderator

Vad jag vet så kommer admin att ha lite tid över i sommar, är säker på att vi får se lite uppdateringar då.

↗ till inlägget

Vad jag vet så kommer admin att ha lite tid över i sommar, är säker på att vi får se lite uppdateringar då.

O kej va bra ja hopas at han itne up dater ar så jäte mykket ialafal!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in