Hoppa till innehåll

Jag Och Min Flickvän Får Inte Träffas Eller Höras Av Mer Hjälp.


Gäst SaintsRow2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Theshawty

skjut hennes föräldrar när dom sover och allt är löst :)

-.-

 

 

@ skaparen: Varför hackade du hennes MSN från första början? Mycket dumt gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För det första väx upp.

 

För det andra, är du inte redo för en flickvän.

 

För det tredje är P12:or så korkade.

 

OnT: Du kan prata med henne när ni går till / från skolan. Om hon inte har samma väg så prova att gå förbi hennes väg.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

För det första väx upp.

 

För det andra, är du inte redo för en flickvän.

 

För det tredje är P12:or så korkade.

Släng dig i väggen din jävla trögfattade unge. Om du inte har något vettigt att säga till trådskaparen så håll din röv borta från tråden.

 

OnT: Du kan prata med henne när ni går till / från skolan. Om hon inte har samma väg så prova att gå förbi hennes väg.

 

 

Money, alla har rätt till sin åsikt. Och du är väl inte rätt person att bestämma vad är vettigt eller inte här? Lämna det år moderatorerna.

 

OnT: Om ni inte får träffas mer så måste du göra så att ni får det, om du verkligen gillar henne. Kärleken har inga gränser, och överbeskyddande föräldrar ska inte få stå i vägen. Annars kan du försöka prata med tjejens föräldrar, och visa för dem vem du verkligen är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OnT: Om ni inte får träffas mer så måste du göra så att ni får det, om du verkligen gillar henne. Kärleken har inga gränser, och överbeskyddande föräldrar ska inte få stå i vägen. Annars kan du försöka prata med tjejens föräldrar, och visa för dem vem du verkligen är.

Lät lite konstigt det där :D "Kärleken har inga gränser och överbeskyddande föräldrar ska inte få stå i vägen." overdrive much. Snart blir det "skjut dem alla" igen :)

 

Men du har en poäng i ditt inlägg, men har man så överbeskyddande föräldrar är man ändå för ung för ett förhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

OnT: Om ni inte får träffas mer så måste du göra så att ni får det, om du verkligen gillar henne. Kärleken har inga gränser, och överbeskyddande föräldrar ska inte få stå i vägen. Annars kan du försöka prata med tjejens föräldrar, och visa för dem vem du verkligen är.

Lät lite konstigt det där :D "Kärleken har inga gränser och överbeskyddande föräldrar ska inte få stå i vägen." overdrive much. Snart blir det "skjut dem alla" igen :)

 

Men du har en poäng i ditt inlägg, men har man så överbeskyddande föräldrar är man ändå för ung för ett förhållande.

 

Jovars, så kan det vara. Hennes föräldrar vill nog inte att hon ska ha ett förhållande med någon de inte tror är mogen nog. Och så kan fallet vara. Om han inte är mogen nog, så får han ta det som en man och vänta något år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OnT: Om ni inte får träffas mer så måste du göra så att ni får det, om du verkligen gillar henne. Kärleken har inga gränser, och överbeskyddande föräldrar ska inte få stå i vägen. Annars kan du försöka prata med tjejens föräldrar, och visa för dem vem du verkligen är.

HA! HA! HA!

När det gäller stämningar och polisanmälningar samt besöksförbjud så kan vilken jävla förälder stå i vägen.

 

Kärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

HA! HA! HA!

När det gäller stämningar och polisanmälningar samt besöksförbjud så kan vilken jävla förälder stå i vägen.

 

Kärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.

Ännu en noob som inte förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HA! HA! HA!

När det gäller stämningar och polisanmälningar samt besöksförbjud så kan vilken jävla förälder stå i vägen.

 

Kärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.

Ännu en noob som inte förstår.

 

Om du pratar om mig så.. haha, har inget motargument egentligen.

 

Vad är det jag inte förstår?

Vad är det som gör dig bättre att veta om kärlek?

 

Idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

HA! HA! HA!

När det gäller stämningar och polisanmälningar samt besöksförbjud så kan vilken jävla förälder stå i vägen.

 

Kärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.

 

Ännu en noob som inte förstår.

 

Om du pratar om mig så.. haha, har inget motargument egentligen.

 

Vad är det jag inte förstår?

Vad är det som gör dig bättre att veta om kärlek?

 

Idiot.

 

Jag har levt längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...