↗ till inläggetHahahahah :DKärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.
Quote For Truth! 4 evah! :D
↗ till inläggetHahahahah :DKärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.
Quote For Truth! 4 evah! :D
↗ till inläggetHA! HA! HA!
När det gäller stämningar och polisanmälningar samt besöksförbjud så kan vilken jävla förälder stå i vägen.
Kärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.
Ännu en noob som inte förstår.
↗ till inläggetOm du pratar om mig så.. haha, har inget motargument egentligen.↗ till inläggetHA! HA! HA!
När det gäller stämningar och polisanmälningar samt besöksförbjud så kan vilken jävla förälder stå i vägen.
Kärleken har gränser, du går över den gränsen den dagen du skriver *kille* hjärta *tjej* FÖR ALLTID.
Vad är det jag inte förstår?
Vad är det som gör dig bättre att veta om kärlek?
Idiot.
↗ till inläggetOm du pratar om mig så.. haha, har inget motargument egentligen.↗ till inläggetHA! HA! HA!
Idiot.
Jag har levt längre.
↗ till inlägget↗ till inläggetHA! HA! HA!
Om du pratar om mig så.. haha, har inget motargument egentligen.
Idiot.
Jag har levt längre.
Behöver inte alls betyda att du kan mer om kärlek.
↗ till inläggetBehöver inte alls betyda att du kan mer om kärlek.
Självklart inte.
↗ till inlägget↗ till inläggetHA! HA! HA!
Om du pratar om mig så.. haha, har inget motargument egentligen.
Idiot.
Jag har levt längre.
Hur gammal är du?
↗ till inläggetVarför sa du det då? Vad var din poäng? Jag har levt lite längre än dig, betyder det nått?
Roligt hur du poängterade att du är snart 17 :D "JAG ÄR 9 OCH 1..2....4..3....5.... MÅNADER"
Om han endast sagt att han var 16, så hade man inte vetat säkert att han är 93:a.
↗ till inläggetMjo men låter så malligt, riktigt poängtera ut att han är snart 17, som att det gör nån skillnad på 16½ eller 16.Om han endast sagt att han var 16, så hade man inte vetat säkert att han är 93:a.
↗ till inlägget↗ till inläggetMjo men låter så malligt, riktigt poängtera ut att han är snart 17, som att det gör nån skillnad på 16½ eller 16.Om han endast sagt att han var 16, så hade man inte vetat säkert att han är 93:a.
Ett halvt år kan betyda mycket, beroende på vad man har varit med om.
↗ till inläggetGanska stor skillnad? :rolleyes:↗ till inläggetsom att det gör nån skillnad på 16½ eller 16.Om han endast sagt att han var 16, så hade man inte vetat säkert att han är 93:a.
Inte erfarenhetsmässigt. Om han nu inte gick en kurs om vad kärlek är i 6 månader just då.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm han endast sagt att han var 16, så hade man inte vetat säkert att han är 93:a.
som att det gör nån skillnad på 16½ eller 16.
Ganska stor skillnad? :rolleyes:
Ja faktiskt, beroende på vad fallet är. Åldersmässigt, ganska.
Fängelsestraff, ja. Nu tog jag bara det som ett exempel.
↗ till inläggetInte erfarenhetsmässigt. Om han nu inte gick en kurs om vad kärlek är i 6 månader just då.
Vilket jag inte gjorde. ;)
↗ till inläggetDå borde inte 16 snart 17 ha något med saken att göra. Samt att ens börja säga att du har levt längre än han var bara dumförklaring där. Vet att du tog tillbaka det osv. Men tror nog inte du vet mer om kärlek än CHORDAZBA, ur min synvinkel vet ni ungefär lika mycket, då jag inte vet vad ni fått gå igenom i era liv.↗ till inläggetInte erfarenhetsmässigt. Om han nu inte gick en kurs om vad kärlek är i 6 månader just då.
Vilket jag inte gjorde. ;)
Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom?
oj, quotade fel. menade CHORDAZBA.
Att han tycker om Zelda-spel?
↗ till inläggetTihi, avatarer säger inte mycket, sa att jag antog att ... ChuckNorris var en kille runt 15 år som satt med cowboyhatt och Chuck Norris affischer på väggarna i nått mörkt rum. Vilket gjorde han ganska pissed. Så nja, gå inte efter vad deras avatar är för nått.Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom?
oj, quotade fel. menade CHORDAZBA.
träffa varandra någon annat ställe än skolan, hos henne och läger?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in