💬
Logga in
Fuska.se

Farmville

10 svar · startad

Trådstartare #1

Tjena e det nån som spelar Farmville (på facebook för dom som inte visste) som vill adda mig som granne ligger i lvl 41 och kan skick alla gifter men skickar bara till dom som skickar till mig :P .

Så om nån vill adda mig så pm:a mig och skriv vad ni heter.

Mvh cubone.

↗ till inlägget

Tjena e det nån som spelar Farmville (på facebook för dom som inte visste) som vill adda mig som granne ligger i lvl 41 och kan skick alla gifter men skickar bara till dom som skickar till mig :P .

Så om nån vill adda mig så pm:a mig och skriv vad ni heter.

Mvh cubone.

FarmVille är det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Allvarligt.

Men det är min åsikt. Men jag slår vad om att mer än 60% av Fuskas medlemmar inte spelar det.

8 Apr 2010
↗ till inlägget
FarmVille är det sämsta spelet jag någonsin har spelat. Allvarligt.

Men det är min åsikt. Men jag slår vad om att mer än 60% av Fuskas medlemmar inte spelar det.

Där har du faktiskt fel, Om du använder vår så kallad "Sök" knapp så hittar du FLERA trådar om Farmville.

Ja och dom är stora, Det är många som spelat det, Men en del har la slutet spela det nu.

18 Apr 2010

cubone, du är väll medveten om att du är för ung för att bli medläm på Facebook... -.-

19 Apr 2010
↗ till inlägget

cubone, du är väll medveten om att du är för ung för att bli medläm på Facebook... -.-

medlem* + att du är ju lika gammal :S

Det är många som är för unga för facebook som är reggade där ändå. Inklusive jag. :o

Senast ändrad:

20 Apr 2010

Jag lade av, blev för trist..

↗ till inlägget
↗ till inlägget

medlem* + att du är ju lika gammal :S

Spelar det någon jävla roll? Visst, antagligen är han medlem men han sa ju inte nånting av det?

24 Apr 2010

Farmville sucks :/

Hur kan man tycka att detta spel är roligt? Förstår verkligen inte grejen med det hela. Dessutom undrar jag fortfarande om det huvudtaget finns någon internationell/officiell topplista över de bästa spelarna.

↗ till inlägget

Jag lade av, blev för trist..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in