↗ till inläggetKommer förmodligen bli en mx518 men har inte riktigt bestämmt mg än^^MX518 'nuff said. KÖP.
Gaming Mus!
↗ till inlägget↗ till inläggetKommer förmodligen bli en mx518 men har inte riktigt bestämmt mg än^^MX518 'nuff said. KÖP.
Köp en, lämna tillbaks den ifall du inte gillade den.
Bra att du inte har bestämt dig än, skaffa dig nu en DeathAdder för fan.
Ja men de är plånboken som bestämmer
Köp en DeathAdder Respawn.
Eller så köper du MX518.
↗ till inläggethaha jo jag har fattat det nu ;)Köp en DeathAdder Respawn.
Eller så köper du MX518.
↗ till inlägget↗ till inläggethaha jo jag har fattat det nu ;)Köp en DeathAdder Respawn.
Eller så köper du MX518.
GOGOGO Deathadder
GOGOGO MX 518!
GOGOGOOGOGOGO Microsoft IntelliExplorer 3.0!
Ere bara jag som tycker:
GOGOGOGOGOGOGOGO Steelseries Ikari Optical!
Jadu efter som att alla skriver "GO GO GO (SIN MUS)"
Så skulle jag nog välja någon av den, Pick one!
Eller så gör du en ny tråd med omröstning och tar med alla?
Den skönaste musen är ändå Microsoft Intellimouse 3.0. Den passar perfekt i handen och är riktigt skön och den är billig med.
↗ till inläggetDen skönaste musen är ändå Microsoft Intellimouse 3.0. Den passar perfekt i handen och är riktigt skön och den är billig med.
Så jävla sant! Den är billig, skön och handen sitter bra på den. Mycket prisvärd! Världens bästa, simplaste gaming-mus imo.
Så TS, köp den din fisk!
↗ till inläggetJo men när jag köpte min dator så faila jag stort! Köpte en den här och den e typ som microsoft 3.0 men den är för både vänster och höger. Köpte den då jag hade låg budget↗ till inläggetDen skönaste musen är ändå Microsoft Intellimouse 3.0. Den passar perfekt i handen och är riktigt skön och den är billig med.
Så jävla sant! Den är billig, skön och handen sitter bra på den. Mycket prisvärd! Världens bästa, simplaste gaming-mus imo.
Så TS, köp den din fisk!
↗ till inläggetIndeed :)Den där ser inte ut som IntelliExplorer 3.0 alls... Köp Microsoft Intelli 3.0, du kommer inte bli besviken. Lovar! :D
IntelliExplorer 3.0 och MX 518 ligger ungefär på samma nivå tycker jag.
Dock så håller MX 518 längre, Musknappen gick sönder på Explorer 3.0 efter 7-8 månader.
↗ till inläggetJo jag lovar dom är precis lika förutom sidoknapparnaDen där ser inte ut som IntelliExplorer 3.0 alls... Köp Microsoft Intelli 3.0, du kommer inte bli besviken. Lovar! :D
↗ till inläggetJadu efter som att alla skriver "GO GO GO (SIN MUS)"
Så skulle jag nog välja någon av den, Pick one!
Eller så gör du en ny tråd med omröstning och tar med alla?
Haha har iofs Deathadder men har haft mx518 och kan säga att Deathadder är grymt mycker skönare:)
Annars om du inte kör Deathadder så köp 3.0an
↗ till inläggetJag har Microsoft's gammla version av Explorer och har haft den i 10år, kostade typ 700kr och köpa då det funkade bäst till Counter-Strike, har inte stött på något problem så jag brukar använda den som backup då alla dyra märkesmöss jag köper brukar börja glappa av någon konstig anledning.IntelliExplorer 3.0 och MX 518 ligger ungefär på samma nivå tycker jag.
Dock så håller MX 518 längre, Musknappen gick sönder på Explorer 3.0 efter 7-8 månader.