Jeppexbox360 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Hej! Hur får man odödlighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Hej! Hur får man odödlighet? går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Finns koder för att återställa hälsa och bodyarmor, men ingen för odödlighet. *Grand theft auto IV Redigerat 7 April 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Finns koder för att återställa hälsa och bodyarmor, men ingen för odödlighet. *Grand theft auto IV ja men då kan man inte få vissa achievements. "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", och "Walk Free" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Jag rekommenderar att du inte använder fusk och om du gör det, låt bli att spara efter du använt fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kronig Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Jag rekommenderar att du inte använder fusk och om du gör det, låt bli att spara efter du använt fusket. varför, jag har gjort drt många gånger och sparat :o varför, jag har gjort drt många gånger och sparat :o någon som vet hur man spelar som polis :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 (redigerat) Ja, installera Simple Native Trainer. Det är den bästa speltrainern jag någonsin använt. Du kan springa runt som en odödlig polis då om du vill. Edit: såg inte att det var xbox forumet, trainern funkar bara till PC. Redigerat 12 Oktober 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpalainen Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Jag laddade ner spelet från marketplace, vilket kanske förklarar en del ang. min följande fråga. men finns det nån lösning så är jag jävligt tacksam... Mitt dilemma: Varje gång jag trycker upp mobilen så får jag bara olika multiplayerlägen att välja på. Har jag ladddat ner totalt fel version eller går det helt enkelt inte att skriva in fusk på marketplace versioner? Jag körde ett nedladdat GTA IV på min gamla 360, men den kruppade ju tyvärr ur för ett tag sen. Så i fyllan och villan blev jag sugen att spöa lite luder :o och sänkte en ansenlig summa på market place, men fusk verkar inte funka. Inte på ett konventionellt sätt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.