Ni borde ta bort reklamen och annonserna... ofta ser jag "omogen" reklam som typ "Busring.se - Blås skiten ur dina polare" och typ "Finnar? Prova Activia" och liknande. Det heter faktist Fuska.se, inte Reklam.se... Reklamen är ganska störande, och den kommer ibland upp mitt i ett ämne när man sitter och läser, vilket är irriterande. Dessutom tar det längre tid och ladda sidorna, vilket är ganska jobbigt för dom som har långsam internethastighet. Ha lite bättre reklam, som t. ex reklam för spel och konsoller om ni inte vill ta bort den.
Ta Bort Reklamen!
Och sånt här: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=121679
Om du har Firefox så finns det ett tillägg som heter adblock. Använd det.
admin vill ha pengar så det kommer aldrig hända.
om du skaffar vip så får du ingen reklam
Lyd Cats råd istället, ta bort reklamen med adblock
Eller köp fuska VIP så du nån gång för testa det ;)
↗ till inläggetNej, jag tror att ingen reklam här kostar utan tvärtom ger pengar.Tror nog inte all reklam kostar.
↗ till inläggetGoogle AdSense kostar, sist jag kollade.↗ till inläggetNej, jag tror att ingen reklam här kostar utan tvärtom ger pengar.Tror nog inte all reklam kostar.
Men du känner mer än vad du slösar.
Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn.
Sen så tjänar fuska lite för och hålla upp sidan med reklamen.
Det är ju en del människor som besöker hemsidan och då klirar det lite pengar när dem klickar in sig i annonserna.
[EDIT]Stavfel
↗ till inlägget↗ till inläggetTror nog inte all reklam kostar.
Nej, jag tror att ingen reklam här kostar utan tvärtom ger pengar.
Google AdSense kostar, sist jag kollade.
Men du känner mer än vad du slösar.
↗ till inläggetGoogle får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn.
Sen så känar fuska lite för och hålla upp sidan med reklamen.
Det är ju en del människor som besöker hemsidan och då klirar det lite pengar när dem klickar in sig i annonserna.
Snälla, det heter "tjänar". I vilket fall som helst, som föregående forumiter redan har sagt, det är monetärt lönsamt för admin att ha reklam, därför kommer den fortsätta att finnas på sidan, och admin har ingen makt över reklamens innehåll. Använd ad-block bara.
↗ till inläggetMen det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry:Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn.
↗ till inläggetAdmin måste fortfarande tjäna pengar. Skaffa VIP om det är så jävla störande.↗ till inläggetMen det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry:Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn.
↗ till inläggetDå är det din webbläsare som buggar.↗ till inläggetMen det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry:Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn.
Antingen det eller så läser han som gäst. Då ser man ReklamBot i mitten av varje sida i en tråd.
Är det bara jag som inte har reklam? =D
↗ till inläggetJa, antagligen.Är det bara jag som inte har reklam? =D
↗ till inläggetHar aldrig hänt mig att det ploppar upp massa fönster när jag vistat på fuska.se. Du får söka igenom din dator lite du har antagligen spyware som traskar runt din dator.↗ till inläggetMen det e ju fan störigt om man sitter och läser nåt och så kommer det up reklam och annonser mitt i... :angry:Google får betalt genom och sprida reklam, i och med det ber dem hemsidor som fuska.se till gratiskostnad och länka deras reklam så dem känar ännu mer, men då är det även bra för fuska.se för då hamnar fuska.se på sökmotorn.