💬
Logga in
Fuska.se

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?

117 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben.

PC?

Vad har det med saken att göra?

Jag fråga om han spela på PC?

Ja men fortfarande, Vad har det med saken att göra?

18 Apr 2010
Nivå 2 · Novis

Jag flippar ganska ofta så har inget speciallt tillfälle, Men med åldern så lär man sig att kontrollera sig själv :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Aldrig blivit sådär arg att jag slår till någonting, tvärtom har jag ogillat när typ mina kompisar blivit det, för då var det mina spelkontroller som fick ta stryk. :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Blev rätt sur igår när jag fick RRoD på mitt 360 för tredje gången.

Skitroligt.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Kasta konsolen och köp en dator.

Jag var väll runt 10-12 och satt och spelade pokemon emerald.

Slogs mot pokeligans champion och det gick skit bra för mig.

När jag satt in sista attacken och hans pokemon håller på att dö så fryser sig spelet, och jag vet att jag inte sparat på skitlänge. Får damp och bryter av skärmen på mitt gba sp.

Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Skärmen på mitt DS är så här nära att bara ramla av.

Sitter fast med lite kablar och skit.

↗ till inlägget

Är jag den enda som har självkontroll här? Lol wtf? bryta av skärmen på sitt gb?

Vi uttrycker hur vi känner.
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Var nog när jag försökte döda sista bossen i spelet "GUN". Hade försökt döda honom i timmar och när han hade extremt lite HP kvar så laggade min dator ihop och jag dog. Tangentbordet bröts i 2 bitar.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har aldrig gjort sönder något vad jag vet. Dock blir det mer att man rage quitar eller gör en helvetes massa tk's. Det brukar sluta med att man blir bannad iaf.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kom inte ihåg vad för spel jag spelade på xbox 360,men jag kom ihåg att jag blev förbannad och kasta handkontrollen på marken så den gick isär lite,som tur kunde jag trycka ihop den.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Adrenalin kallas det, det har alla män.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

BillieJean är inte man nog för att få adrenalin.
Nivå 7 · Fuskare

Frågan är om han är man överhuvudtaget...

Nivå 2 · Novis

När jag spelade nfs prostreet och precis hade gjort alla bilar från alla fast and the furious filmerna och sedan stängde av. Sedan spelade jag lite ds och kom på en grej jag ville ändra på en bil. och när jag startade igen var filen "corrupted" dampa sönder och nu är det nåt fel på mitt ps2. Men det har inte med saken och göra

↗ till inlägget

Har ingen här någon sorts självkontroll ? :o

Jobbar på det XD

↗ till inlägget
↗ till inlägget

BillieJean är inte man nog för att få adrenalin.

Ojojoj, det var värst vad man kan ha förutfattade meningar. :D Jo, jag är man nog att få adrenalin, men jag har iallafall inte aggressionsproblem. Visst att det kan gå åt helvete i ett spel, men det är fortfarande ändå bara ett spel. Inget att ta på blodigaste allvar, hörni. ;)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

när jag precis hade köpt GTA IV och mitt skrivbord skakade till och xboxet som stod på skrivbordet repade skivan...

Nivå 3 · Lärling

När jag körde CS och det bara laggade, då flög nästan alla knappar på tangetbordet av och så rev jag bort ungefär alla gummi packningar som är som skydd för skruvarna på skärmen ( bärbar ) och slängde dom i väggen, hittade 2. -.-'' Det är något jag ångrar djupt.

Nivå 2 · Novis

körde CSS igår och det förfärligt dåligt. Blev så förbannad att jag spillde ut min cola på tangentbordet, nu funkar inte delete knappen och Num lock knappen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in