Ibanez Skrivet 18 April 2010 Rapport Skrivet 18 April 2010 Hej jag fick tillbaka min dator i fredags efter att den har varit på lagning, jag testade CS först i kväll och inget funkar. Jag får bara upp servar över 100 i latency, och det kanske är 20 servrar och jag fick upp runt 5000 innan den åkte in på lagning. CS körs i ett litet fönster, ungefär som utforskaren, här är en bild. Så var det inte innan utan då var det i fullscreen. http://i44.tinypic.com/4q69w0.jpg Jag har testat alla inställningar på ''Video'' i CS men inget fungerar. Datorn var inne för att laddnings uttaget var trasigt så dom har inte gjort något med mina filer eller så, endast testat att datorn fungerar. Vad kan det vara och hur fixar jag det?
Ceto Skrivet 18 April 2010 Rapport Skrivet 18 April 2010 Gå in i CS och gör detta : Options > Video Sen tar du bort run in window mode. :)
Ibanez Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Skrivet 18 April 2010 Fungerar inte, det blir ungefär en lika stor ruta bara utan ram.
Ceto Skrivet 18 April 2010 Rapport Skrivet 18 April 2010 Var snälla och inte komma med så onödiga kommentarer. Försök att hjälpa honom istället. Försök att installera om CS.
Musten Skrivet 18 April 2010 Rapport Skrivet 18 April 2010 Högerklicka på spelet i spellistan i Steam och välj sen Properties. Sen väljer du "Set launch options" och kollar så att det inte står något lurigt där.
Rammus Skrivet 18 April 2010 Rapport Skrivet 18 April 2010 Router? - Öppna portar, Googla på det. Litet fönster? Ska ju bara gå att ändra i inställningarna? http://lmgtfy.com/?q=cant+run+cs+1.6+in+full+screen
Ibanez Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Skrivet 19 April 2010 Testade att ominstallera idag och skärm problemet försvann. Dock så är det ett nytt problem, ni vet att när man bara har musperkaren över ett av alternativen på CS homescreen eller vad man ska säga så låter det ungefär som en pistol som laddas eller så, nu är det att när jag ska klicka på ''Find servers'' så laggar allt ihop och det ljudet går om och om igen, till sist får jag stänga av datorn för att kunna få slut på det.
Rammus Skrivet 19 April 2010 Rapport Skrivet 19 April 2010 Hade också så ibland, Men då kommer det ljudet i 10 sek, sen är det över! Seriöst, Gå tillbaka till dom lagade datorn och säga att du inte kan spela CS.
Ibanez Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Skrivet 22 April 2010 Jag skickade ju in den till telia, som i sin tur tydligen har skickat den till någon datorfrima i Västerås.
Rammus Skrivet 23 April 2010 Rapport Skrivet 23 April 2010 Ring Telia då? Kunden har alltid rätt u know ;). Kollat? - https://support.steampowered.com/
Ibanez Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Skrivet 24 April 2010 Ringt telia nu och fick i svar att det ska fungera som vanligt. Dom sa att jag kanske har ett virus som sabbar för mig men det låter konstigt eftersom jag har virus sökt med AVG free och Spybot - Search and destroy så alla virus borde vara borta.
Gäst CrazyCake Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 Ringt telia nu och fick i svar att det ska fungera som vanligt. Dom sa att jag kanske har ett virus som sabbar för mig men det låter konstigt eftersom jag har virus sökt med AVG free och Spybot - Search and destroy så alla virus borde vara borta.Du kommer bara få lama svar från telia.Säg till dem att dem ska skicka tillbaks datorn och fixa den, Annars skriver du till aftonbladet. Telia skulle förlora så många kunder om något sånt kom ut i tidningen.
Rekommendera inlägg