Spelar Demolition, körde med några irlkompisar imorse, fick typ 10 i winstreak.
Vad Gör Du Just Nu I Cod?
Spelar bara MW2 för snygga kills nu.
Köpte Resurgence Pack idag, jag älskar Carnival!
Springer runt med striker och vector i mw2, försöker få fall på vector typ 50-60 hs kvar och ex mags på striker, typ 50 kills kvar :lol:
↗ till inläggetSpringer runt med striker och vector i mw2, försöker få fall på vector typ 50-60 hs kvar och ex mags på striker, typ 50 kills kvar :lol:
lycka till :)
Dödar boosters här o där.
↗ till inlägget↗ till inläggetSpringer runt med striker och vector i mw2, försöker få fall på vector typ 50-60 hs kvar och ex mags på striker, typ 50 kills kvar :lol:
lycka till :)
Tack :D
Har 50 - 70 hs till Fall på Barrett.
Fick äntligen Ex. mags på M4a1 igår :). Försöker få Sitrep Pro ;D
Snart Fall på UMP och på Barrett.
Fick en random 360 wallbang :D
Börjat med Vector för 3 dagar sedan, så jag uppgraderar det och ska försöka få Fall och Ex. mags på den
Underpass Domination, 2 triples med AC130, 1 6x multi med Predator, 2 Harriers typ 5 kills med båda dem :)
Class:
MP5 Silencer
Deagle Akimbo
Semtex
Stun x2
Marathon
Lightweight
Scrambler ( :o )
Hitmarkers, Hitmarkers, Hitmarkers...
Omg, Fick en random throwing knife :D
Fick precis en 11-0-1 i stats på 2 ronder i SnD
Sedan dödade en kompis mig när det stog 2-3 till dom
hade AC130, så jag fick inte min AC130
Kör med min clan.
kört lite COD4 och fick en söt nosc wallbang. Startade sedan MW2 och skulle testa min lycka i att nuka, kom till 23 (Har hardline till min UMP) då blev jag dödad av en snubbe med Akimbo MP5K. ASKUL MED AKIMBO yeyeyey...
↗ till inläggetkört lite COD4 och fick en söt nosc wallbang. Startade sedan MW2 och skulle testa min lycka i att nuka, kom till 23 (Har hardline till min UMP) då blev jag dödad av en snubbe med Akimbo MP5K. ASKUL MED AKIMBO yeyeyey...
påminer om när jag fick 23 killstreak
fick 23-2-0 den matchen
sur man blir på dom där assistern -.-