Hoppa till innehåll

Nyheter Gällande Grupper


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett forum har skapats där man kan diskutera grupper, t.ex. ifall man vill kolla intresse för att skapa en viss grupp. Eller helt enkelt ifall man vill göra reklam för en grupp man gjort här på Fuska.

 

Forumet hittas på http://www.fuska.se/forum/Grupper-f641.html

 

---

 

Vidare så har grupp-paketen gjorts om en hel del. Priserna har för det mesta sjunkit (i de flesta fall halverats) och det gäller båda FuskaMynt och betalning via SMS. Sedan så har åter igen gratisgrupperna införts genom ett nytt paket:

 

Info om paket #10

Varje medlem på Fuska kan ha en gratisgrupp. En gratisgrupp har 10 platser och gäller i 14 dagar. När det är mindre än 10 dagar kvar på gruppens giltighetstid så kan gruppägaren förlänga gruppen i ytterligare 14 dagar helt gratis. Det är gruppägarens eget ansvar att hålla koll på när gruppen går ut.

 

Gamla gratis grupper har gjorts om till vanliga grupper, dock så erbjuds de gratis konvertering till nya paket #10. Konvertering innebär att antalet platser ändras från 100 till 10st. Erbjudandet om konvertering gäller till 30/5-2010.

 

Läs mer om grupper på http://www.fuska.se/grupper/skapa_grupp.php

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gamla gratis grupper har gjorts om till vanliga grupper, dock så erbjuds de gratis konvertering till nya paket #10. Konvertering innebär att antalet platser ändras från 100 till 10st. Erbjudandet om konvertering gäller till 30/5-2010.

VAD I HELA HELVETE RENT UT SAGT!

 

Vad fan håller du på med, har du helt förlorat förståndet nu!? 10 platser och uppdatering varannan vecka? Du gör verkligen allting för att köra forumet i botten va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamla gratis grupper har gjorts om till vanliga grupper, dock så erbjuds de gratis konvertering till nya paket #10. Konvertering innebär att antalet platser ändras från 100 till 10st. Erbjudandet om konvertering gäller till 30/5-2010.

VAD I HELA HELVETE RENT UT SAGT!

 

Vad fan håller du på med, har du helt förlorat förståndet nu!? 10 platser och uppdatering varannan vecka? Du gör verkligen allting för att köra forumet i botten va?

 

Håller med.. Admin har du tappat förståndet eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gratisgrupperna är mer tänkta att vara som provgrupper eller demogrupper. Billigaste "riktiga" grupp har halverats i pris i jmf med tidigare billigaste grupp. Detta gäller både att skaffa gruppen samt förlängningar av gruppen.

 

Dessa ändringar är resultatet av en hel del önske-PM och mejl som inkommit senaste halvåret om att grupperna skall bli billigare och nu har de som sagt halverats i pris om man kollar på den billigaste gruppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä men seriöst, vi har konstaterat att gratisgrupper till medlemmarna var skit och att billiga priser var förödande för populariteten, precis som du säger med gruppikonerna, det ska vara någon status med det, och det har du nu totalt förintat, varpå du har förstört fuskas tveklöst roligaste och bästa funktion.

 

måste jag påminna dig om denna tråd admin?

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1393883

 

Ingen kommer kunna "testa" en grupp på 14 dagar, vem vill gå med i ett GF som bara finns 14 dagar? vem tänker vara seriös? vem lider av att få pröva sig fram i ett långvarigt forum? ett 14-dagars-GF är inget testforum, det är ett misslyckande.

 

Kan du för en gång skull säga som det är Michael Crona, du avskyr Kattgruppen och dess medlemmar som alltid är i analen på dig med en oslipad påle, bara för att du inte klarar av att dels ta det faktum att du gör värdelösa beslut som inte gynnar sidan på något sätt utan endast din plånbok för en kort stund och dels inte klarar av att acceptera när du gör fel eller ta konstruktiv kritik från medlemmar. Detta är ett övertydligt drag som helt klart utmålar att du försöker bli av med oss (Kattgruppen), fast vi inte har gjort något annat än försöka förbättra sidan för dig, men du vänder ju aldrig det örat åt vårt håll.

 

Du må studera teknik eller vad du fan pysslar med på Chalmers, men någon klipsk företagare är du inte.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då önskemålen har varit relativt många om billigare grupper så får vi se hur det fungerar den här gången. Den stora skillnaden den här gången är att grupperna är mer av DEMO-typ. Dvs, de är till för att folk ska kunna testa och göra en grupp och mer se hur det fungerar. Därefter kan de uppgradera gruppen till en vanlig genom att "köpa" till 50 platser.

 

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad det klagas på. Visar det sig att det blir dåligt med gratis grupperna så försvinner de igen samtidigt som prissänkningarna består. I bästa fall så blir det fler och roligare grupper då folk får chansen att testa gratis först och upptäcka gruppfunktionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då önskemålen har varit relativt många om billigare grupper så får vi se hur det fungerar den här gången. Den stora skillnaden den här gången är att grupperna är mer av DEMO-typ. Dvs, de är till för att folk ska kunna testa och göra en grupp och mer se hur det fungerar. Därefter kan de uppgradera gruppen till en vanlig genom att "köpa" till 50 platser.

 

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad det klagas på. Visar det sig att det blir dåligt med gratis grupperna så försvinner de igen samtidigt som prissänkningarna består. I bästa fall så blir det fler och roligare grupper då folk får chansen att testa gratis först och upptäcka gruppfunktionerna.

Dom klagar för deras gruppforum är en gratisgrupp med gratis förlängning. Vilket inte kommer gå längre. amarajt ^_^?

Vart konverterar man sin grupp till ett #10?

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då önskemålen har varit relativt många om billigare grupper så får vi se hur det fungerar den här gången. Den stora skillnaden den här gången är att grupperna är mer av DEMO-typ. Dvs, de är till för att folk ska kunna testa och göra en grupp och mer se hur det fungerar. Därefter kan de uppgradera gruppen till en vanlig genom att "köpa" till 50 platser.

 

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad det klagas på. Visar det sig att det blir dåligt med gratis grupperna så försvinner de igen samtidigt som prissänkningarna består. I bästa fall så blir det fler och roligare grupper då folk får chansen att testa gratis först och upptäcka gruppfunktionerna.

En Demo-grupp är inte ett GF, de kan aldrig fungera. De som klagar, om det ens är några andra, är P12:s som kom hit för 3 månader sen och inte har varit med genom åren och vet vad som händer med gratisgrupper.

 

och du kommer inte gå tillbaka till det gamla systemet, Kattgruppen kommer vara en vanlig grupp och du får precis som du vill, tillfälligt ökat pengainflöde eller Kattgruppens undergången. Vem tror du att du lurar? KANSKE p12-orna, men tveksamt ens där.

 

@ Boffa: genom att vara trogna fuska.se i över 2 år har Kattgruppen kunnat bibehålla den gamla gratis-statusen, det vill säga gratis förlängning i 30 dagar åt gången. en mycket värdig belöning för trogen aktivitet och på så sätt bidragit till både forumet och admins plånbok, men nu ska vi tydligen rensas bort som någon annan slags ohyra.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka ett PM till mig. Att de gamla grupperna inte kommer kunna förlängas längre har att göra med att det skulle krävas undantag lite överallt i kodningen för just det. Detta då det endast finns stöd för en grupptyp som koden är skriven.

 

Sedan har det förekommit klagomål mot gamla gratisgrupper att det är orättvist att folk tvingas betala för samma sak som de får gratis. Så nu blir det samma för alla och ev. orättvisor försvinner.

 

Dave37: Klagomål har inkommit även från medlemmar sedan 2005-2006 samt av andra gruppägare (både befintliga och användare som haft grupper innan). Görs kattgruppen om till #10 så försvinner inga medlemmar, även om ni för stunden är över 10st. Dock kommer ej nya medlemmar kunna läggas in förrän ni är mindre än 10.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka ett PM till mig. Att de gamla grupperna inte kommer kunna förlängas längre har att göra med att det skulle krävas undantag lite överallt i kodningen för just det. Detta då det endast finns stöd för en grupptyp som koden är skriven.

 

Sedan har det förekommit klagomål mot gamla gratisgrupper att det är orättvist att folk tvingas betala för samma sak som de får gratis. Så nu blir det samma för alla och ev. orättvisor försvinner.

Vill man vara med i Kattgruppen så är man fri att ansöka, att äga en grupp är för vissa P-12:or det viktigaste som finns, men vissa med nån form av hjärnsubstans inser nog att det som spelar roll är att få vara delaktig i ett trevligt gruppforum. Du är jävligt snabb med att verkställa klagomål från vissa håll märker jag dessutom, du är så partisk så jag får mjäll på hela ryggen!

 

Du svarar ju inte på mina PM längre så vad fan ska jag skicka PM till dig? jag har frågat dig minst 7 gånger om du menar att det finns regler på forumet som saknar relevans, varav MINST en gång var du online. och vad ska jag skriva i ett PM? du lyssnar ju ändå inte, släpp in mig i din hemliga "Utvecklingsgruppen" där moddsen, Dezen, Sandkaka, Guggo och vilka andra det nu är igen som är med där och faktiskt har möjligheter att påverka.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...