Admin säger:
man får inte använda avatarer med gruppnamn på-
Dave säger:
varför?
admin säger:
för att gruppikonen ska få större betydelse
Dave säger:
ok, men om jag använder gruppikonen och avatar med gruppnamn, där jag prioriterar gruppikonen först och på så sätt ökar statusen för gruppikonen, precis som du sa, är det ok då?
Admin säger:
nej
Dave säger:
varför?
Admin säger:
det står i reglerna att det är förbjudet.
:_
--------------------------------
du har all statistik du behöver för att ta beslutet om gratisgrupper, när det infördes förra gången skapades väldigt många gratisforum, som vi säker mins runt 50-100 st. mängden var inte bra, och när gratisgrupperna togs bort återstod de med kvalité, stargate och kattgruppen.
Om du skulle ha infört samma gratissystem så skulle vi antagligen sätt något liknande, många gruppforum som alla hade tröttnat på, och sen några bra kvalitétsmässiga när systemet tas ur bruk.
Men med det nuvarande så kommer ingen förändring ske, "testgrupperna" kommer inte att fungera överhuvudtaget, det kan vilket sillgröpe som helst räkna ut med en halv stortå. Ok för att någon skulle starta en gratisgrupp, men vem skulle joina den när man lika väl kan göra en själv? vem hinner få igång något intresse på 14 dar? vem vill joina ett specifik 14-dagarsforum när det finns 50-100 identiska? när ett gratisforum dör ut kommer säkerligen ägaren och de få medlemmarna som kanske var med tänka "Det var väl inte så märkvärdigt, det hände ju inget, inte värt att betala för".
Det enda som kommer hända är att du sänker statusen för GF:en. Du tjänar pengar på varningskort och p12:or som har hittat sin mammas telefon och sms:ar upp alla hennes pengar, samt lite på reklam och fuska-VIP. De där 20 kr (numera 10 kr) i månaden för ca 10 gruppforum är ingenting i jämförelse, det fattar ju vem som helst.
och jag antar att du inte kommer att byta tillbaka till det gamla systemet när 2-3 månader har gått?
Dessutom, man kan ju undra varför folk klagar på att Kattgruppen är ett gratisforum när de själva kunde ha skaffat ett när det fanns, och snacka inte om att sudda ut orättvisor, hela sidan bygger på orättvisor med ditt monetära system med FM etc. hela grunden bygger på skillnader och orättvisor.
EDIT: som en liten kuriosa eller notis kan jag poängtera att Kattgruppen utgör 2% av alla inlägg i fuska genom tiderna. (borträknat den hemliga mängd inlägg som ligger gömd i moderatorernas forum (antar jag)) .