jo, jag tror faktiskt också att det är detDet är samma.
Zelda Oot
Ja, det är ju därför för att han ska vara lite klurig, hoppa upp bakifrån hela tiden =)
mm...han ska ju vara svår, och det har ju Nintendo lyckats med!
Jo absolut! men... så svår var han inte ;)
han ju lätt den svåraste mini bossen...de andra är ju inte svåra alls
svåraste?! Han var ju lättast av alla! :P
Den där i Jabu Jabu's mage, det där huvet som sprang runt var ju t ex mycke svårare :P
menar du Big Octo, den är ju inte svår om man vet vad man ska göra
Huvet som sprang runt? :lol: Han är en bläckfisk. :Psvåraste?! Han var ju lättast av alla! :P
Den där i Jabu Jabu's mage, det där huvet som sprang runt var ju t ex mycke svårare :P
därav namnet Big octo
Hahah! okey :D men det såg ju ut som ett huvud bara ju! :P
om man tänker efter lite grann så springer ju den...vad springer den med om det bara är ett huvud..? Jo, benen...alltså är det bara inte ett huvud...men den har ett riktigt stort ett
Asså, den är hel enkel man kastar en bomerang på han om han tittar mot dig så ska du vänta tils han snurar då ska du kasta bomerangen(när han snurar)då stannar han och bomerangen träffar han är hellätt Dark Link är också svårare än den där eldmannen i Fire temple.svåraste?! Han var ju lättast av alla! :P
aja...dark link är den svåraste minibossen
man måste döda typ 9 st dark links, dom hoppar fram efter varandra, det är det dom menar med att det är flera dark links.. ;)
Jag gillar Iron knuckles, han är roligare än Dark link.aja...dark link är den svåraste minibossen
nja, jag tycker att han är lättare men inte roligast heller..