när ja kollade på hur man ska slå bossen i fire tempel så stog det om nån hammare vart får man den ???
Zelda
Lite svårt att förklara.. men om du går igenom massa rum och kommer en bit.. kommer du hamna i ett rum, där det är typ ett stort hål i mitten så finns det en lång väg längs väggen (rummet är runt) men det finns även en smal väg i mitten, du ska helt enkelt ta dig upp, innan tiden rinner ut, till den stora kistan, med eld runt, och där finns megaton hammer! :Dnär ja kollade på hur man ska slå bossen i fire tempel så stog det om nån hammare vart får man den ???
Jag har en liten fråga... det finns ett rum på översta våningen som jag inte kommer till... Det finns ju bara två stora rum på högsta våningen... Ena rummet får man ju megaton hammer, men hur kommer jag till det andra rummet? Finns det något speciellt i det rummet?
vart är du nu? :blink:Jag har en liten fråga... det finns ett rum på översta våningen som jag inte kommer till... Det finns ju bara två stora rum på högsta våningen... Ena rummet får man ju megaton hammer, men hur kommer jag till det andra rummet? Finns det något speciellt i det rummet?
Nej, nej.. Jag har redan klarat spelet för länge sedan... Och jag spelar inte det spelet just nu... Men jag bara undrade hur man gjorde.... jag menar i fire temple..
men om du redan klarat det, borde du väl veta?Nej, nej.. Jag har redan klarat spelet för länge sedan... Och jag spelar inte det spelet just nu... Men jag bara undrade hur man gjorde.... jag menar i fire temple..
Nej, jag behövde inte gå till det rummet... Men jag letade som en dåre! men svaret till min fråga var nog det du skrev på det andra ämnet... Att man skulle ha den sången som man fick av en fågelskrämman...
okey jag fatta inte riktigt då.. men huvudsaken är att du förstod :P
undrar det också?!
vad undrar du?
jag vet inte hur man blir stor kan ni beretta det :unsure:
man klarar tre olika bossar ock får då tre olika stenar som man går med till tempel of time.............
lite gles förklaring men kör spelet å det årdnar sig
bara lite :P
Man ska bara få dom 3 stenarna ja :)
Dom får man då i Kokiri, hos Goronerna och hos Zoras :D
Man måste ha fågelskrämmans låt. Och undrar du vad det finns är det en gul rubin(värd 200 rubiner). :)Nej, jag behövde inte gå till det rummet... Men jag letade som en dåre! men svaret till min fråga var nog det du skrev på det andra ämnet... Att man skulle ha den sången som man fick av en fågelskrämman...
man måste inte använda scarecrows song för att klara oot