Jo, det finns en switch som inan avaktivrade elden till kistan nu har den kommit upp igen är det den du menar.
Fire Tempel
Är du i det rummet med lava i mitten och en smal gång i mitten, och en bredare längs väggen??Jo, det finns en switch som inan avaktivrade elden till kistan nu har den kommit upp igen är det den du menar.
Du vet där man får megaton hammer (kan inte få den) så finns det ett annat rum på samma våning det är där jag är.
Klart du kan få den! men du måste springa på den smala vägen, inte alls svårt :)
Vilket rum då? :huh:
Vilken smal väg?
Där inne där man får megaton hammer, finns det en väg som går längs väggen liksom (rummet är typ runt) sen finns det en väg som är lite smalar och går typ i mitten av rummetVilken smal väg?
Jag är inte i det rummet man får Megaton hammer jag är i ett annat rum på samma våning. <_<
hehehe, sorry :rolleyes:Jag är inte i det rummet man får Megaton hammer jag är i ett annat rum på samma våning. <_<
Men asså vilket rum då... hur kom du liksom dit?
(så jag får en chans att hänga med)
Oki, du vet i laburinten på andra våningen har jag sjungit Scarecraws song jag har loongshotat mig dit och så loongshottat mig till andra sidan och sen gått upp och klättrat up på nätet sen så fanns det en dörr jag gick in och där är jag nu där man får rubinen som är värd 200 rubiner(den gula).
Jaha :P Men då ska du ju ta dig tillbaka tills dit du kom från, och gå in i den låsta dörren som finns där :)Oki, du vet i laburinten på andra våningen har jag sjungit Scarecraws song jag har loongshotat mig dit och så loongshottat mig till andra sidan och sen gått upp och klättrat up på nätet sen så fanns det en dörr jag gick in och där är jag nu där man får rubinen som är värd 200 rubiner(den gula).
Där man jagas av eld det går inte komma upp dit där det finns en låst dörr. :(
Joooo!, det gick YEES!!!!
Grattis!! :D
Jag kan inte komma till boss dörren. :(
har du fått bossnyckeln? (antagligen)
Jag tror att dörren är i själva ingången till templet.. upp för trappan och till vänster.. :)
Jag trodde man skulle hoppa dit men man behövde megaton hammer jag har klarat bossen och håller redan på med Spirit.
okidoki :) *är fortfaranda kvar i det hemska vatten templet* <_<Jag trodde man skulle hoppa dit men man behövde megaton hammer jag har klarat bossen och håller redan på med Spirit.
Water Templet är jobbigt men Jabu-Jabu`s belly är värre.
är det ju inte! :ph34r: Klarar ju inte vatten templet ens MED guide ju!
Jabu Jabu's Belly, klara jag utan..
äh, jag klarade hela spelet utan guide första gången jag spelade... (lite skrytsam om det.!)