💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oot

30 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

jo men hon gör det när man spelar, men den funkar ändå :P och gör den inte det, så är det inte meningen att du ska spela fågelskrämmans sång där helt enkelt :)

För mig funkade bara Scarecrow's Song första gången jag spelade OoT. Sen ville den inte längre helt enkelt, trots att jag spelade på samma ställen som första gången. Dumma spel...
Nivå 11 · Veteranfuskare

Men jag har tagit den gula rupeen men sen står det gå ut och vidare genom den låsta dörren fast det finns ingen låst dörr kan ni hjälpa mig.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Men jag har tagit den gula rupeen men sen står det gå ut och vidare genom den låsta dörren fast det finns ingen låst dörr kan ni hjälpa mig.

Vilket rum är du i? Du kanske ska ut genom en dörr som du redan låst upp?
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det finns ett stort rum där man ska trycka på en knapp och sen snabbt gå upp och ta den gula rupeen jag har gjort det men i guiden står det gå ut genom rummet och vidare genom nästa låsta dörr men jag hittar bara två dörrar en dit jag redan varit i och dörren som leder till sten laburinten.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Det finns ett stort rum dä man ska trycka på en knapp och sen snabbt gå upp och ta den gula rupeen jag har gjort det men i guiden står det gå ut genom rummet och vidare genom nästa låsta dörr men jag hittar bara två dörrar dörr en dit jag redan varit i och dörren som leder till sten laburinten.

Har du fått megaton hammer?
Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej, vet inte hur anars så skulle jag slagit bort en staty i första rummet men hur får man megaton hammer.

Nivå 4 · Lärling

Nej, vet inte hur anars så skulle jag slagit bort en staty i första rummet men hur får man megaton hammer.

I rummet där du dödat en Flare Dancer, ställ dig på plattformen för att åka uppåt. Klättra upp för väggen. Skjut på switchen med hookshot/pilbåge och klättra upp för nästa vägg. Gå in genom dörren. Ställ dig på switchen och spring längs den smala trappan bort till kistan som innehåller Megaton Hammer!
Nivå 11 · Veteranfuskare

Vem flame dancer vilket rum.

Nivå 3 · Lärling

har du följt guiden ordentligt? :blink: när jag följde den hade jag inga problem...

2 May 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ockej, du har ialafal förklarat i ett anat ämne som jag hade startat(Cider).

Nivå 3 · Lärling

hehe.. jojo :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in