Vet nån hur mycket ett CHIP kostar till XBOX?
Hur Mycker Kostar Ett Chip?
Och hur mycket kostar det att lägga in det?? :blink:
det beror på vad du ska ha för chip... ett Aladin kostar typ 300-500 spänn..
det beror på.. om man går till nåt företag så får man nog nästan ge 3-4000 (självklart sätter dom in det åt dig då).
men om du känner nån som kan chippa så kan du nog få det billigare. jag chippade min för 500.
Tänk på att om det blir fel kan hela konsolen gå åt h*l*e*e!!!
precis som min gjorde.. men den är fixad.Tänk på att om det blir fel kan hela konsolen gå åt h*l*e*e!!!
Vilket har du?
jag har en från psx care den kostar 3000kr
bara chippet?
ja skickade in mitt xbox å chippa de me xecuter2de kosta ca.1000kr
Jag skulle kunna löda in ett själv men spetsen på lödarn (gotlänning) täcker tre stycken...ööö... vad heter det? saken där man löder fast grejer på! :wacko:
HAHA!!ja skickade in mitt xbox å chippa de me xecuter2de kosta ca.1000kr
jag chippade mitt för 100 spänn o sen byte jag hårddisk o la i 92 spel o sen lite gameboy adv spel så nu har jag cirka 140 spel
(har xecuter2
min farbrors kompis jobbar på microsoft
o han kunde chippa det åt mejj för 100 spänn
Ja ett riktigt bra chipp (men olagligt) kostar typ 4600 spänn....så det är :blink:
hut ser man hur chipen heter min sticker utt iaffal jag kan ta utt den och min xbox blir vanlig så att jag lägger chipen på ett säckert ställe :D
vet ni hur man laddar ner spel genon datorn sen till xbox
Mitt kosta 670 (också olagligt) :ph34r: spänn och jag satte indet själv ^_^. Så nu har jag 30 spel drygt 10 filmer och 1000 mp3s. B)
Gå till www.swemods.com
där kan du köpa chipp! själv ska jag köpa XBIT chip det behöver man inte ens löda fast!! Så det är bara att sätta dit och sen flasha! och sen var det klart :D
Löjligt där blev du lurad! Jag fick mitt för 500 kr Mwohahaha :ph34r:ja skickade in mitt xbox å chippa de me xecuter2de kosta ca.1000kr
Fy di Kirby! Olagligt! :angry: Äh jag skoja bara! ^_^
ALLA CHIP E OLAGLIGA NI E JU TRÖGA :angry: :angry:Mitt kosta 670 (också olagligt) :ph34r: spänn och jag satte indet själv ^_^. Så nu har jag 30 spel drygt 10 filmer och 1000 mp3s. B)