(Felstavat kanske)
Den kommer ju ikväll men är den bra? HAr hört lite från mamma & pappa att den verkar vara bra. Fast nu frågar jag er som är inte helt tom i huvudet.
Är den bra?
(Felstavat kanske)
Den kommer ju ikväll men är den bra? HAr hört lite från mamma & pappa att den verkar vara bra. Fast nu frågar jag er som är inte helt tom i huvudet.
Är den bra?
En av de bästa filmer jag sett (om man räknar bort starwars). Spelar in den just nu, synd att tv4 inte visar den i 16:9 (widescreen)
Okej... Den var faktiskt mycket bra!
Ser den också :D
vad är det för film?
det är typ om en kille som har nått fel på benet sen när han typ får det lagat börjar han springa också springer han runt hela världen ocksÅ! var min favorit film när jag var liten såg den hela tiden!
ok!det är typ om en kille som har nått fel på benet sen när han typ får det lagat börjar han springa också springer han runt hela världen ocksÅ! var min favorit film när jag var liten såg den hela tiden!
låter lite konstigt... :blink:
Sh*t, jag trodde jag såg på rätt kanal, men jag såg på femman!
stackars dej filmen är ju s*it bramen asså den där löjtnant dan är ju helt galen när dom är i stormen på båten!
Jag såg den.. Den var bra ;)
den är ass bra... men han är typ nåt fel i huvudet så han går med på allting liksom... till och med kriget i vietnam
Jag missade kriget.... :(
Hehe när han visar skottskadan för presidenten då? :lol:
Jaja den var iallfall bäst :D Måste nog köpa den på DVD lr VHS!
Den var grym..
fast såg inte riktigt hela..
Missade ltie i början men bra var den....
Det var så himla roligt när dom var i Vietnam!
"Vi fick långa promenader och fick se den fina landskapen" :lol:
Den var mycket bättre en dom dä j*vla modarna.Förutom ytterman så klart
Vi pratar om Forrest Gump... Inte om moderaterna!
Fss, är ni tröga eller, han berättar sin livs historia, från sina ögon, han är utvecklings störd (förstånds handikapad) allt som han gjorde var ju en slump, han blev ju allt, och han fick ju allt, allt förutom kärlek :( eller han får ju det, lite försent kanske... slutar tråkigt, börja nästan böla, hade gråten i halsen... :mellow:
har sett den flera miljoner ggr...
Ja... Den är så himla bra! Tom Hanks spelar ju helt perfekt i den rollen!
jag såg inte hella filmen så jag ska ta och köpa den och jag håller med dig,man satt med gråten i halsen på slutet av filmenFss, är ni tröga eller, han berättar sin livs historia, från sina ögon, han är utvecklings störd (förstånds handikapad) allt som han gjorde var ju en slump, han blev ju allt, och han fick ju allt, allt förutom kärlek :( eller han får ju det, lite försent kanske... slutar tråkigt, börja nästan böla, hade gråten i halsen... :mellow:
har sett den flera miljoner ggr...
de va skönt när han lira pingpong =)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in