Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gångenFss, är ni tröga eller, han berättar sin livs historia, från sina ögon, han är utvecklings störd (förstånds handikapad) allt som han gjorde var ju en slump, han blev ju allt, och han fick ju allt, allt förutom kärlek :( eller han får ju det, lite försent kanske... slutar tråkigt, börja nästan böla, hade gråten i halsen... :mellow:
har sett den flera miljoner ggr...
Forest Gump?
Den är nu på TV4 Film!
Spelar in den :D USch vad bra den är alltså :lol:
Ja egentligen fattar han ju inte riktigt att han är ute i krig..... Han tycker att de bara går och går.. men det är de som gör filmen så charmig(Skywalker @ 02/05-2004 20:36:52)Fss, är ni tröga eller, han berättar sin livs historia, från sina ögon, han är utvecklings störd (förstånds handikapad) allt som han gjorde var ju en slump, han blev ju allt, och han fick ju allt, allt förutom kärlek :( eller han får ju det, lite försent kanske... slutar tråkigt, börja nästan böla, hade gråten i halsen... :mellow:
har sett den flera miljoner ggr...
Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången
jag fattar inte varför han springer i 3år 28 dagar 18timmar o 36minuter :P ungefär :D
Nej KaZen^ det var 16 timmar itne 18!
Viktig petter ;P
om sanningen ska fram så hade han bara 76 i IQ...
vad en normal människa har vet jag inte.
110 tror jag är normlat.. Back to topic.. lr kanske 120 vet inte
Det var 75 IQ han had och det för att komma in på skolan var det 80 IQ! <_<
nej han hade 70 å för att komma in i skollan var det 75 :P
Fel! Han hade 75 IQ och det behövdes 80 IQ för att komma in på skolan! :angry:
Har du inte sett filmen?
jaha besewisser vem bryr sej de e en film :angry:
han är utvecklingstörd, inte trög, det finns ingen som är trög, antagligen bara mindre uppmärksam, men Forest är utvecklingstörd, inte "trög", det framgår ju under hela filmen, tillexempel kriget han fatta inte vad som dom gjorde, det hade en "trög" person gjort, tro mig jag är expert på området eftersom min bror är det...(utvecklingstörd)Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången
Min klasskompis (vegeto) tjatade om den hela måndagen.Jag har inte sett den.
mina kompisar (orson å vegeto) e pxå utvecklinsstörda :lol:(Apocalypse @ 08/05-2004 17:35:02)Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången
han är utvecklingstörd, inte trög, det finns ingen som är trög, antagligen bara mindre uppmärksam, men Forest är utvecklingstörd, inte "trög", det framgår ju under hela filmen, tillexempel kriget han fatta inte vad som dom gjorde, det hade en "trög" person gjort, tro mig jag är expert på området eftersom min bror är det...(utvecklingstörd)
om d där var ett skämnt så var d inte d minsta roligt :angry:(Nicholas_e_Cool @ 09/05-2004 18:07:44)(Apocalypse @ 08/05-2004 17:35:02)Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången
han är utvecklingstörd, inte trög, det finns ingen som är trög, antagligen bara mindre uppmärksam, men Forest är utvecklingstörd, inte "trög", det framgår ju under hela filmen, tillexempel kriget han fatta inte vad som dom gjorde, det hade en "trög" person gjort, tro mig jag är expert på området eftersom min bror är det...(utvecklingstörd)
mina kompisar (orson å vegeto) e pxå utvecklinsstörda :lol:
dweeeeeeee vem bryr sig :angry:(Schassen @ 11/05-2004 11:52:38)(Nicholas_e_Cool @ 09/05-2004 18:07:44)(Apocalypse @ 08/05-2004 17:35:02)Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången
mina kompisar (orson å vegeto) e pxå utvecklinsstörda :lol:
om d där var ett skämnt så var d inte d minsta roligt :angry: