💬
Logga in
Fuska.se

Shadow Link

63 svar · startad · 🔒 låst

Hej jag vill ha hjälp med att Eliminera Shadow Link i Water Temple Jag dör Fast jag har 2 Feriys. Jag har lyckats träffa honom 3 gånger

Nivå 0 · Nykomling

jag slår honom utan ztarget det blir lättare då.. (master sword) fast andra vill ju att man använder megaton hammer men jag vet inte jag :/

Men han är snabbare än när jag slår

Nivå 0 · Nykomling

jag brukar holla in b knapen och sen släppa så det blir en super sving då kan han inta slå dig

Jag kommer att dö för jag har testat B Swing :(

Nivå 0 · Nykomling

Men dark link är ju skit lätt....

Nivå 0 · Nykomling

jag håller med Link64. Det är bara slå på svärdet med han hela tiden, jag tror inte jag blev träffad nån gång :blink:

trodde han skulle vara skitsvår ju..

Nivå 0 · Nykomling

förresten vad händer om man skjuter med pilar? jag har inte testat :P

3 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

ingen aning :P Man hinner väl typ in göra det när han hoppar fram sådär

Nivå 0 · Nykomling

på han hela tiden.. för det mesta stoppar man han med svärdet också så han inte ska träffa en själv... Man blir inte träffad alls typ :)

Man kan använda sin magiska eld,men då måste man ha 2-3st gröna flaskor för att fylla på magi mätaren

Jag ska tästa att bara slå på hans svärd

Jo det var en sak till hur får man Fågelskrämme låten??

Nivå 0 · Nykomling

Fågelskrämma låten får du som liten...

Prata med fågelskrämman, och gör en sång på 8noter... kom ihåg den, gå sedan tillbaka när du är stor, då registreras den! :)

Nivå 0 · Nykomling

Prata med fågelskrämman som liten, gör en låt på 8noter

Gå tillbaka när du är stor, då får du låten! :)

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att han bara hoppar åt sidan så att man missar... Jag har en liten fråga som jag vill ha klart för mig... Finns det mer än en dark link?
4 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Man kan slå han med pillar har provat men behöver ca. 9 pillar för att slå honom en gång för att han rullar undan men till sist så träffar man. Men jag dödar han så här:

Jag låser han med Z-Targetering och håler fram Hylian shield sen när han står stil ska man snnabt ta bort skölden och trycka A när man inte har lägt undan svärdet då huger du och han hiner inte skydda.

Senast ändrad:

Jag har klarat Honom Nu. Han var ganska lätt men nu är jag där man ska rädda 4 Arbetare i Geroudo dalen Vart är dom jag har hittat 2

Nivå 0 · Nykomling

In genom första dörren, höger där är första gubben.

Sen rakt fram och ut genom dörren, vänster in genom dörren, höger, höger ut genom dörren, vänster, vänster in genom dörren, där är andra.

Vänster in genom dörren, rakt fram tills du kommer till en dörr framför dig, in genom den och där är den tredje..

Gå sen tillbaka ut genom dörren, rakt fram tills den dörren du kom ifrån, men gå in genom dörren som är till vänster där, sen vänster, vänster in genom dörren, höger in genom dörren, och där är den fjärde! :D

5 May 2004

Jag har Hittat alla gubbar nu. Jag ska gå in I Geroudo Collus

Nivå 0 · Nykomling
(bulbasaur @ 04/05-2004 15:37:27)

Man kan slå han med pillar har provat men behöver ca. 9 pillar för att slå honom en gång för att han rullar undan men till sist så träffar man. Men jag dödar han så här:

Jag låser han med Z-Targetering och håler fram Hylian shield sen när han står stil ska man snnabt ta bort skölden och trycka A när man inte har lägt undan svärdet då huger du och han hiner inte skydda.

Bra taktik...
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.