var får man tag i stålskorna :huh:
Zelda
I ice cavern den finns när man är stor och går dit jabu-jabu fanns. :P
På andra sidan sjön ;)
fast du måste ha lite burkar så att du kan ha mycket blå eld!
Gå till Kung Zoras Domain och sedan bak kung Zora där du Jabu-Jabu fanns. Hoppa på isflaken där tills du kommer till en grotta som är på vänster sida. Där är ice cavern! Väl där inne skall du ha den blå elden (som du fångar längst in i en flaska) Gå till rummet (fortfarande i Ice Cavern) där den stora roterande blandet fanns. Elda på högra sidan....tillsist när du går in där kommer du å få skorna:)
Det var en nogrann förklarningGå till Kung Zoras Domain och sedan bak kung Zora där du Jabu-Jabu fanns. Hoppa på isflaken där tills du kommer till en grotta som är på vänster sida. Där är ice cavern! Väl där inne skall du ha den blå elden (som du fångar längst in i en flaska) Gå till rummet (fortfarande i Ice Cavern) där den stora roterande blandet fanns. Elda på högra sidan....tillsist när du går in där kommer du å få skorna:)
Man ska Döda en Varg också
Ja, men den är så lätt att den inte ens är värd att tala om man bara slår den innan den hinner slå dig.
Den är as Svår Man dör as mycket
är den ju inte?? :blink: man dör ju typ ingenting? :P
Den slog mig kanske bara en gång(men inte döda).
Han skämtade nog.är den ju inte?? :blink: man dör ju typ ingenting? :P
vadå skämta?? Vargar är lätta ju :P
okey man kanske dör nånting, men inte såå mycke :P
Ja, vargarna är skitlätta. Det var ju därför han skämtade. Han skrev ju att den var svår och att man dog hela tiden. :rolleyes:vadå skämta?? Vargar är lätta ju :P
okey man kanske dör nånting, men inte såå mycke :P
jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P
Trodde jag med.
alla tar vi fel nån gång :P
Jag trodde inte du var en han. Är du det? Varför har du en tjej på din avatar i så fall?jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P
Nej jag är ingen han :P därför jag blev osäker men eftersom du citerade mitt så trodde jag du mena mig ändå(Rumiko @ 09/05-2004 21:42:18)jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P
Jag trodde inte du var en han. Är du det? Varför har du en tjej på din avatar i så fall?
Eftersom det var riktat till dig när jag citerade dig, så kan jag väl inte ha menat dig när jag skrev "han". Då skulle jag ha skrivit "du". Men skit samma. :D(Cider @ 09/05-2004 21:43:36)(Rumiko @ 09/05-2004 21:42:18)jaha, jag trodde du mena att jag skämtade :P
Jag trodde inte du var en han. Är du det? Varför har du en tjej på din avatar i så fall?
Nej jag är ingen han :P därför jag blev osäker men eftersom du citerade mitt så trodde jag du mena mig ändå