du snäle dino du är super snäl som ger oss dene guide :)
En Guide För Er Som Är Nya
DOM HAR HUNDRA GÅNGER DÅLIGARE FUSK!!!!!!!!! :evil:fuska,nu har mer fusk än fuska.se =/
neeeee du dom har miljoner fler en oss
↗ till inläggetmijooooner dåligare då! :evil:neeeee du dom har miljoner fler en oss
jag har sett konstiga smilisar som jag inte kan använda i mina inläg
[raderat] av mig :P
vad ger fuska mynt jag fattar ej vad man gör med dom..eller kan man bara köpa gruppforum??
Kolla affären, det kan man göra.
↗ till inläggetDet beror på att man måste klistra in dom som vanliga bilder.jag har sett konstiga smilisar som jag inte kan använda i mina inläg
Vill fråga om Zeldafusk, måste jag SMS:a för VIP då?
Nej, gå in i konsolens forum (om det finns ett sub-forum med namnet Zelda i konsolensss forum går du in där) och posta där.
tja! jag e ny och undrar vad en avatar är och hur man kommer till affären!
↗ till inläggetEn avatar är bilden man har under sitt namn (till vänster om inlägget).tja! jag e ny och undrar vad en avatar är och hur man kommer till affären!
Man kommer till affären genom att trycka på Affär längst upp på sidan (en aning åt höger).
Blad: gå in i N64 fusk och välj Zelda där finns en lång guide av mig.
↗ till inläggetjag har sett konstiga smilisar som jag inte kan använda i mina inläg
Det är bilder från andra sidor. :student: Vill du ha en sådan högerklickar du på bilden/smilesen och väljer "Egenskaper" eller vad det nu heter.
Sen kopierar du adressen.
Efter det gör du ett nytt inlägg och klickar på IMG. Då kommer en ruta fram där du kan klistrar in adressen.
Enkelt va?