vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD*
Transformers
Transformers?! :D är det kul?
Jag har sett på Kontroll när dom resenserade det. Det verkade kul!
såg också det.. ja sådär ganska bra grafik
jag tror nog det finns lite fler än 20 ;)vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD*
testade det på tradition, var sådär, inget revolutionerande precis, enligt mig
jag har kör det fick ett demo i super play var rätt kul!
yaeh :> .. kollade på Transformers sne ja var 3 år .. :) min pappa spelade in innan ja var född men ja råka spla över d :( men hoppas Transformers spelet till PS2 e KUl :) d ser kul ut på VIDEOS :)
finns det på ps2??!! :o e det kul? :unsure:vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD*
tror d får det antaglign i morgon som ja hoppas annars på Måndag :>:>:>:>
Ingen vet, för det har inte kommit än.... <_<(Silver Star @ 07/05-2004 19:39:04)vad tycker ni om spelet :) ja har iaf beställt det för det säljs bara typ 20 sånna :P *LTD*
finns det på ps2??!! :o e det kul? :unsure:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hoppas d eager ;) kostar 619kr ;P d ska va värt!
jag ska få det snart!
Transformers..nja..Jag var en såkallad Transformersb'g under min "lilla" ålder, därför är det ett måste !
Jag har det och det är s**t kul!!!
Är det Transformers Armada ?
Transformers Armada har nu kommit ut i affärerna. Tycker själv det är tråkigt. Men andra tycker olika :)
Synd att dom inte gjorde något spel utav TransFormers 1984
är spelet kul eller? jag har hört att det ska äga! vad kostar det?
det kostar runt 500 kanske.
Bara sett det på tv.