Hur får man ispilen.
Ispilen?
Man klarar Gerudo Training Pass... Fett jobbigt... Så när du väl gjort de , får du pilarna.. men jag orkade inte me de.. jag körde utan dem. :D
Tack.
vad för spel?
Vad får man om man får 1000 poäng på Horseback archery?
Största kogret.Vad får man om man får 1000 poäng på Horseback archery?
Och den kan ha 50 pilar, va?
Ja.Och den kan ha 50 pilar, va?
Gör ett nytt ämne istället.
Man fick ju en Hjärtbit!!Grrrrrr! :angry:(Rumiko @ 09/05-2004 20:13:20)Och den kan ha 50 pilar, va?
Ja.
Hjärtbitar är väl också bra att ha? :rolleyes:(Kanji @ 09/05-2004 21:22:53)(Rumiko @ 09/05-2004 20:13:20)Och den kan ha 50 pilar, va?
Ja.
Man fick ju en Hjärtbit!!Grrrrrr! :angry:
Jamen, förlåt då. Jag ville bara vara hjälpsam. Tror du jag sabbar för dig med flit, eller? Alla kan väl minnas fel. Om du får 1500 poäng får du största kogret. :angry:(Kanji @ 09/05-2004 21:22:53)(Rumiko @ 09/05-2004 20:13:20)Och den kan ha 50 pilar, va?
Ja.
Man fick ju en Hjärtbit!!Grrrrrr! :angry:
Hur många poäng fick du Kanji? ;)
Jag har fåick 1500 p när jag fick hjärtbiten
Var?
Om du fått Membership card så ska du gå till höger om fästningen, för att där är en backe uppåt, gå upp där med epona och snacka med tjejen... Om du menar
Gerudo's training ground så ligger den bredvid en kvinna i vita kläder.
Jag menar horse back eller vad det nu heter. <_<
Jag har ju skrivit det ovanför så <_< på dig själv
2 frågor
1.Vad är Membership card?
2.Vilken fästing?
Du rider bortom Lon Lon ranch, in på en brun stig, sedan så ska du longshota eller
hoppa över den förstörda bron med Epona. Rid sedan, eller gå, in på nästa öppning. Då kommer du Till Gerudo's Fortress och Fortress=Fästing eller Fort.
Membership card får du om du har hittat alla Carpenters i Gerudo's Fortress