Champagne Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Jo, det är så att jag jättegärna vill lägga upp en bild som JAG gjort i PHOTOSHOP. Men jag hittar bara att man ska skicka länk och sen kommer bilden upp. Jag testade att ge ut vart bilden låg på min dator men det funkar inte. Hjälp?! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Åh, -.- Ladda upp bilden på fuskbugg.se och sen länka därifrån, DONE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det går också att lägga upp bilden på imageshack.us eller upload.snelhest.org/ Sen länkar man bilden med [img=addresstillbild] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 This site is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 This site is the shitAbsolut inte.Ladda upp en fil över 1 mb så blir det sjukt segt. För bilder: Tinypic För filer: Solidfiles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) This site is the shitAbsolut inte.Ladda upp en fil över 1 mb så blir det sjukt segt. För bilder: http://upload.snelhest.org För filer: Solidfiles Ändrade lite. Redigerat 1 Juni 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Sidan jag använder mest av alla heter Filefreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Jag använder Photobucket.com. Krävs dock att du skapar en användare där. Men tycker att det fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 http://upload.snelhest.org/ är tveklöst bäst på alla sätt jämfört med tinypic och imageshack och de där andra stora. Ingen reklam, snabba servrar, lätt att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Nice! Men jag tyckte fuskbugg dög! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.