💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Jag Göra För Att Få Magrutor?

33 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Stats:

ålder: 15

läng: 175cm

Väger: 64kg

midje mått: 80

Jag vet inte riktigt va jag ska göra för att få magrutor...

Jag har just nu börjat med att köra 50 situps plankan så länge jag orkar (minst 1 minut) och så många armhävningar jag orkar. Jag ska börja springa 5km var annan dag också, Jag började med detta schema i måndags...

↗ till inlägget

Stats:

Jag har just nu börjat med att köra 50 situps plankan så länge jag orkar (minst 1 minut) och så många armhävningar jag orkar. Jag ska börja springa 5km var annan dag också, Jag började med detta schema i måndags...

Gör olika magövningar, Gör olika sorters av situps regelbundet osv.
Nivå 7 · Fuskare

Du bör äta bra också, men det vet du säkert. Man ska heller inte träna hårt varje dag, då musklerna växer när de vilar.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Du bör äta bra också, men det vet du säkert. Man ska heller inte träna hårt varje dag, då musklerna växer när de vilar.

hur ofta ska man träna da?

Nivå 4 · Lärling

Här har du några informativa instruktionsvideos!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

men vad ska jag äta, hur mycket ska jag träna (hur ofta)

Nivå 4 · Lärling

Skippa skräpmaten och träna regelbundet.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Du ska inte äta alls skippa skolan och träna 24/7

Serriöst... man behöver inte äta annorlunda så länge man tränar lagom mycket.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Som de andra säger, se till att äta bra och att kroppen också får vila. Om du tränar stenhårt en dag så ska du inte träna hårt nästa dag, om du tränar stenhårt flera dagar i rad så bryter du bara ner på musklerna istället för att bygga på dem.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #10

okej men tror ni att jag kan få magrutor på 2 månader?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är väl möjligt, om du tränar hårt. Men som sagt, träna inte för ofta. :)

Och får man fråga varför det är så viktigt? :D

Nivå 6 · Fuskare

Han kanske vill se bra ut när han börjar skolan igen?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Exakt, fjortisrutor, tränar bara sönder magen och eftersom dom är så spinkiga nu för tiden så syns en minimal magruta, sen tar dom foto i spegeln med svin lite ljus så det syns mer.

Börja träna seriöst, träna inte bara magen för att få rutor, fixa en polare att köra 4 gånger i veckan gym med. Dock är du väldigt ung för gym.

Så antar att du får fixa dina fjortisrutor för att visa b-rudarna hur ripped in 4 weeks du är...aaa fast nee..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vem som kan få synliga magrutor om man drar ner på kosten så att fettmassan försvinner.

Det är oftast just fettet som hindrar magmusklerna att se väldefinerade ut.

Det gäller inte att bara köra standard situps, kör en del situps åt sidorna, benlyft för nedre delen av magen.

Ut och jogga för att förbränna kalorier, vill du bränna fett så ska du förbruka mer än vad du äter.

2 Jun 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Exakt, fjortisrutor, tränar bara sönder magen och eftersom dom är så spinkiga nu för tiden så syns en minimal magruta, sen tar dom foto i spegeln med svin lite ljus så det syns mer.

Börja träna seriöst, träna inte bara magen för att få rutor, fixa en polare att köra 4 gånger i veckan gym med. Dock är du väldigt ung för gym.

Så antar att du får fixa dina fjortisrutor för att visa b-rudarna hur ripped in 4 weeks du är...aaa fast nee..

i lol'd

OnT: Gå ut på gymmet och håll på i 2-3 timmar på vardagar och ha tålamod!

Skräpmaten behövs ju inte skippas, om du inte äter socker dagligen.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #17
↗ till inlägget
↗ till inlägget

oj vad rolig man kan vara

↗ till inlägget
↗ till inlägget

oj vad rolig man kan vara

Det är sant.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Stats:

Du har kört från i måndags... Du får ju hålla på att träna mer om du ska se resultat.

Annars så tror jag att du kommer skita i att träna om 1 eller 2 veckor bara för det är så grymt trist.

Nivå 13 · Mästerfuskare

träna utan att slita ut dig, om du har kört slut någon muskel på träning ska du inte träna den på 3-4 dagar. träna ordentligt varannan dag. ena gången mage, och andra bröst.

kost: käka mycket protein, och vitaminrik mat, skippa mättat fett som ost och liknande. ät hellre fisk då det ger nyttiga fettsyror och rikligt med protein.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in