Hoppa till innehåll

Har Hört Att Det Har Kommit Ett Nyt Spel Som Håller På Att Bli Bättre Än Wow


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

lite här och där har jag hört rygten om att ett nyt spel håller på att bli bättre än wow eller jag vet inte om det är nyt men har hört att det finns ett spel som håller på att bli bättre är det bara rygten eller sant och isåfall vad heter spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 119
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eh, ett spel som håller på att bli bättre än WoW? Ett spel som redan finns alltså?

 

Blir väl ungefär som när Aion eller Warhammer Online kom annars, i början pratar alla om det sen blir det som att det aldrig funnits och alla fortsätter med WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej! Hörrni detta är seriöst! Det finns ett spel som heter Tibia som snart kommer bli större än wow!

Det är gratis men om man vill lyckas komma online utan att vänta ett dygn måste man dock betala. Men det gör inte så mycket för grafiken är as ball!

Och man kan köra lite och döda råttor och sen när man dödat råttor kan man bli starkare och få nya krafter!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag håller med Fable Runes of magic tröttnar man på efter en halv timme <_<.

 

 

 

Jag Tycker att alla MMORPG spel man laddar ned gratis är alltid sämmre en World of Warcraft :D.

Redigerat av Alleeex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gick inte WoW förbi någon milstolpe för ett viss antal spelare för någon månad sen? Så det verkar inte som det minskar spelare.

 

Och det finns inget som är bättre en WoW en så länge. Jag skulle gissa på att när WoW blir besegrat så är det Blizzards nya som tar tronen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...