lite här och där har jag hört rygten om att ett nyt spel håller på att bli bättre än wow eller jag vet inte om det är nyt men har hört att det finns ett spel som håller på att bli bättre är det bara rygten eller sant och isåfall vad heter spelet
Har Hört Att Det Har Kommit Ett Nyt Spel Som Håller På Att Bli Bättre Än Wow
Rykte, det stavas rykte
Och nej
Eh, ett spel som håller på att bli bättre än WoW? Ett spel som redan finns alltså?
Blir väl ungefär som när Aion eller Warhammer Online kom annars, i början pratar alla om det sen blir det som att det aldrig funnits och alla fortsätter med WoW.
Nej! Hörrni detta är seriöst! Det finns ett spel som heter Tibia som snart kommer bli större än wow!
Det är gratis men om man vill lyckas komma online utan att vänta ett dygn måste man dock betala. Men det gör inte så mycket för grafiken är as ball!
Och man kan köra lite och döda råttor och sen när man dödat råttor kan man bli starkare och få nya krafter!
Ett spel bättre än wow är inget nytt.
↗ till inläggetFör att det finns inget?Ett spel bättre än wow är inget nytt.
det är inte omöjligt eftersom det finns så många spel som är som wow fast gratis så kanske inte wow kommer vara så populärt så länge till
↗ till inläggetvi får se.det är inte omöjligt eftersom det finns så många spel som är som wow fast gratis så kanske inte wow kommer vara så populärt så länge till
min kompis säger att wow minskar bara för att runes of magic finns men det tvivlar jag på eftersom man trötnar snapare på det
Jo jag håller med Fable Runes of magic tröttnar man på efter en halv timme <_<.
Jag Tycker att alla MMORPG spel man laddar ned gratis är alltid sämmre en World of Warcraft :D.
ja efter ett tag märker man hur lång trågika dom egentligen är men ska testa att ladda ner tibia nån gång för att se om det värkligen är roligare än wow
Gick inte WoW förbi någon milstolpe för ett viss antal spelare för någon månad sen? Så det verkar inte som det minskar spelare.
Och det finns inget som är bättre en WoW en så länge. Jag skulle gissa på att när WoW blir besegrat så är det Blizzards nya som tar tronen.
Lista på spel som skulle döda/vara bättre än WoW:
Dark Age of Camelot
Warhammer
Age of Conan
Aion
Vanguard
Dessa satte sig upp mot ett spel som hade en 4 år gammal historia av bugfixing, balansering, uppdateringar..
De hade inte en chans
Det finns otaliga icke MMO-spel långt bättre än WoW.
Fanns inom just MMORPG-genren så är det
så jävla svårt att lyckas med nåt nytt att WoW behåller
sin popularitet. Fast The Old Republic ska bli
framgångsrikt. För det är Bioware. Och då måste det funka.
kanske jag tror inte wow kommer vara bäst för evigt för det värkar som att många försöker komma före eftersom nästan alla spel man laddar ner nu förtiden är kanska likt wow
Varför skriver du g istället för k?
du pratar om spel som är gratis. dessa spel kan omöjligt ha samma resurser till att utveckla som blizzard.
det skulle förvåna mig om ett gratisspel gick om WoW.
ja men det kanske är därför dom kan bli populärare för dom är gratis hade wow varit gratis hade det varit betydligt mycket populärare än var det är nu
↗ till inläggetja men det kanske är därför dom kan bli populärare för dom är gratis hade wow varit gratis hade det varit betydligt mycket populärare än var det är nu
Nej det hade dom inte. De hade inte kunnat ha så många servrar uppe, och även inte så många spelare då. De skulle heller inte ha pengar eller resurser att ha ett så stort team, de skulle helt enkelt inte kunna uppdatera spelet.
jag tycker spelen har blivit kanska bra för att vara gratis