Hoppa till innehåll

Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker detta var en dålig låsning: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1744081

Trådskaparen ha betyg på sina skapelser. Tråden som Raptomex refererar till passar inte alls trådskaparens behov.

 

PS. Jag tror Raptomex kommer låsa denna tråden också så fort han ser den.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv

För någon som har varit medlem en sån kort tid är du väldigt observant, Rapto låser ofta trådar till höger och vänster utan att det är en rimlig/rättvis låsning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv

Indeed.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att jag låste tråden i wow-forumet var att det var en tråd på 10 sidor varav 3 sidor, dem första 3 sidorna innehöll inlägg som var relativa till trådens ämne. Dem övriga 7 sidorna innehöll en massa OT. Spam och dess like kan ni göra i gruppforum.

 

 

WASD, anledningen att jag låste tråden var att han ville ha feedback på sina bilder han hade gjort, istället för att ha en massa sådana trådar så finns det en enorm tråd på över 800 sidor som medlemmar kan posta sina bilder och få feedback.

 

Båda låsningarna var korrekta, det vet jag och ni, och därför bryr jag mig inte det minsta om ert gnäll. :)

 

cheers!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att jag låste tråden i wow-forumet var att det var en tråd på 10 sidor varav 3 sidor, dem första 3 sidorna innehöll inlägg som var relativa till trådens ämne. Dem övriga 7 sidorna innehöll en massa OT. Spam och dess like kan ni göra i gruppforum.

 

 

WASD, anledningen att jag låste tråden var att han ville ha feedback på sina bilder han hade gjort, istället för att ha en massa sådana trådar så finns det en enorm tråd på över 800 sidor som medlemmar kan posta sina bilder och få feedback.

 

Båda låsningarna var korrekta, det vet jag och ni, och därför bryr jag mig inte det minsta om ert gnäll. :)

 

cheers!

tyckte det var lustigt att han hade med min avatar som jag gjort, inte okej.. ..

Redigerat av bmth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om vi ansåg/visste att låsningarna var korrekta skulle vi ju inte påpekat det. Försök inte använda argumentationstekniker som innefattar "du vet detta".

 

Första tråden var extremt underhållande de 7 sista sidorna. Att trådar som faktiskt är underhållande blir låsta är helt enkelt synd. Jag förstår varför du låste den men jag tycker fortfarande sådana akter är dåliga eftersom de förhindrar att tråden fortsätter underhålla. Det må vara en "korrekt" låsning, men följderna av den "korrekta låsningen" blev negativa.

 

En omröstning där man busenkelt kan bara trycka på en knapp är mycket mer effektivt för att trådskaparen ska få fram ett bra resultat. Tråden fick 27 röster på 5 timmar. Jag har inte koll på hur aktiv tråden är som du föreslog att trådskaparen skulle lägga sitt inlägg men jag misstänker att man inte skulle få mycket mer än 2-3 inlägg med feedback på bilderna. Att bara flytta tråden till feedback skulle göra susen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom kan jag tillägga att det är ytterst märkligt att det uppenbarligen är korrekt att i egenskap av moderator aktivt eftersträva en minskning av antalet trådar på sidan som når de krav som innefattas i sidans regelverk.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om vi ansåg/visste att låsningarna var korrekta skulle vi ju inte påpekat det. Försök inte använda argumentationstekniker som innefattar "du vet detta".

Skitsnack, du och co gnäller över det minsta lille så fort ni får chansen.

 

 

 

Första tråden var extremt underhållande de 7 sista sidorna. Att trådar som faktiskt är underhållande blir låsta är helt enkelt synd. Jag förstår varför du låste den men jag tycker fortfarande sådana akter är dåliga eftersom de förhindrar att tråden fortsätter underhålla. Det må vara en "korrekt" låsning, men följderna av den "korrekta låsningen" blev negativa.

Att folk blir och gråta över att en spam-tråd blir låst är ju inte direkt något jag bryr mig om.

 

En omröstning där man busenkelt kan bara trycka på en knapp är mycket mer effektivt för att trådskaparen ska få fram ett bra resultat. Tråden fick 27 röster på 5 timmar. Jag har inte koll på hur aktiv tråden är som du föreslog att trådskaparen skulle lägga sitt inlägg men jag misstänker att man inte skulle få mycket mer än 2-3 inlägg med feedback på bilderna. Att bara flytta tråden till feedback skulle göra susen.
......eller så postar han bara bilderna i "den stora feedback-tråden".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack, du och co gnäller över det minsta lille så fort ni får chansen.

Tror du att jag trollar? Jag uttrycker bara mina åsikter och i detta fallet är min åsikt att du och även andra mods gör felaktiga låsningar. Om du vill tolka att jag uttrycker mina åsikter som att jag gnäller är det upp till dig men jag vill förbättra sidan genom att komma med feedback som sedan hjälper er att förbättra sidan.

Jag talar för mig själv och om "mitt co" har samma åsikter som mig är det endast ett sammanträffande.

 

Att folk blir och gråta över att en spam-tråd blir låst är ju inte direkt något jag bryr mig om.

Som moderator ska du sträva efter att förbättra sidan, inte försämra. Att en tråd som är underhållande och höjer sällskapet på fuska.se bryter mot reglerna bevisar hur dåliga reglerna är. Om fuska.se vore ett land hade det varit Nordkorea; polisstat.

 

...eller så postar han bara bilderna i "den stora feedback-tråden".

Isåfall kan du lika gärna merga hela feedback-forumet in i "den stora feedback-tråden".

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...