Hoppa till innehåll

Ta Bort Final Fantasy Forumet


NUKE

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ja, bort med det. Admin säger själv att han inte gör forum för specifika spel sålänge det inte är populärt och har massa trådar om sig.

 

Egentligen spelar det ju ingen roll med ett tomt forum som Joslol säger men om det blir flera så kommer det bli fult. FF-forumet fyller ingen funktion och tar bara lite plats från sidan, bort med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen och? Vem bryr sig om det ligger ett tomt forum där? Har det någon negativ effekt på något?

Då jag har sett extrema exemplar sen igår så kommer jag väl med en också..

 

Det forumet är som en parkeringsplats, fast ägaren som har den parkeringen har ingen bil och kommer inte köpa en heller. Grannen mittemot har en bil, fast ingen parkeringsplats. Mannen utan bil borde ge sin parkering till grannen. Likadant med final fantasy-forumet, ta bort det och ge "platsen" till ett annat forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen och? Vem bryr sig om det ligger ett tomt forum där? Har det någon negativ effekt på något?

Då jag har sett extrema exemplar sen igår så kommer jag väl med en också..

 

Det forumet är som en parkeringsplats, fast ägaren som har den parkeringen har ingen bil och kommer inte köpa en heller. Grannen mittemot har en bil, fast ingen parkeringsplats. Mannen utan bil borde ge sin parkering till grannen. Likadant med final fantasy-forumet, ta bort det och ge "platsen" till ett annat forum.

 

Jo fast det finns väl ingen gräns för hur många forum admin kan skapa? Det är ju inte i vägen för något annat, som parkeringsplatsen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jamen och? Vem bryr sig om det ligger ett tomt forum där? Har det någon negativ effekt på något?

Då jag har sett extrema exemplar sen igår så kommer jag väl med en också..

 

Det forumet är som en parkeringsplats, fast ägaren som har den parkeringen har ingen bil och kommer inte köpa en heller. Grannen mittemot har en bil, fast ingen parkeringsplats. Mannen utan bil borde ge sin parkering till grannen. Likadant med final fantasy-forumet, ta bort det och ge "platsen" till ett annat forum.

 

Jo fast det finns väl ingen gräns för hur många forum admin kan skapa? Det är ju inte i vägen för något annat, som parkeringsplatsen.

 

Du tror inte att det krävs något av servern för att ha ett forum va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du tror inte att det krävs något av servern för att ha ett forum va?

Att ha 53 subforum istället för 52 tar en skillnad på servern som inte märks. När ett av subforumen inte ens används tar det bara lite plats på serverns minne och ingen bandbredd. Det är bandbredd som segar ner servrar mest, inte hur fulla deras hårddiskar är. Ett tomt subforum tar under 1mb antagligen och det är ju ingenting idag.

 

Jag tror admin skulle kunna skapa över 100 subforum utan större effekt, tar bara lite bandbredd att rada upp namnen varje gång nån laddar sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du tror inte att det krävs något av servern för att ha ett forum va?

Att ha 53 subforum istället för 52 tar en skillnad på servern som inte märks. När ett av subforumen inte ens används tar det bara lite plats på serverns minne och ingen bandbredd. Det är bandbredd som segar ner servrar mest, inte hur fulla deras hårddiskar är. Ett tomt subforum tar under 1mb antagligen och det är ju ingenting idag.

 

Jag tror admin skulle kunna skapa över 100 subforum utan större effekt, tar bara lite bandbredd att rada upp namnen varje gång nån laddar sidan.

 

Skillnad eller inte skillnad, det är ändå onödigt att ha något som inte används liggandes och ta plats.

 

Om du har två block på ditt skrivbord, det ena använder du aldrig medans du använder det andra ofta, hade du då inte flyttat på det du inte använde för att det inte skulle ta plats?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...