Hoppa till innehåll

Ska Regeln §3.7 Tas Bort?


kattus

Ska regeln §3.7 tas bort?  

37 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Admin vill väl helst undvika eventuella problem istället för att vara "rebellisk" och tillåta det (jag antar iaf det). Det gör mig inte mycket och hade jag varit Admin hade jag troligtvis haft kvar regeln, därför röstade jag nej.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Om admin har bestämt sig för att han inte vill ha fildelningssnack på sin sida så borde vi acceptera det också.

 

Måste bara säga att det var starkt av dig att inte låsa tråden.

 

OnT: Han kanske ändrar sig? :)

 

Självklart borde det vara tillåtet, enligt mig!

Japp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om admin har bestämt sig för att han inte vill ha fildelningssnack på sin sida så borde vi acceptera det också.

Det är fortfarande intressant att veta vad medlemmarna tycker, jag förväntar inte att admin ändrar även om denna omröstningen blir 50-0.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 93847

Ja den borde bort. Oavsett om man får varning/tillsägelse så snackar alla om det ändå och laddar ner. Dess existens har ingen som helst betydelse, därför borde den bort.

Redigerat av 93847
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om admin har bestämt sig för att han inte vill ha fildelningssnack på sin sida så borde vi acceptera det också.

Kan vi sluta upphöja admin till någon slags Messias som vet allt och gör de bästa besluten som finns? Ja, det är hans sida och han bestämmer vad han vill ha och inte ha, men på vilket sätt utesluter det att medlemmarna ska få bidra med idéer och/eller uttrycka sina åsikter?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om admin har bestämt sig för att han inte vill ha fildelningssnack på sin sida så borde vi acceptera det också.

Kan vi sluta upphöja admin till någon slags Messias som vet allt och gör de bästa besluten som finns? Ja, det är hans sida och han bestämmer vad han vill ha och inte ha, men på vilket sätt utesluter det att medlemmarna ska få bidra med idéer och/eller uttrycka sina åsikter?

 

...och han är faktiskt medlem nummer 2.

Vem i hela friden är medlem nummer 1?????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...