Hoppa till innehåll

Fotbolls Vm I Sydafrika


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Är övertygad om att Spanien kommer igen, på pappret är det ju det bästa laget i VM. Dom måste bara komma igång :)

Det spelades ju vänskapsmatcher innan VM för att värma upp lagen, jag tror Spanien körde slut på sista droppen av reservtanken för att vinna över Saudi Arabien. Dem tog ledningen sista minuten, sen så sa folk.

"Ja men det är ju bara en vänskapsmatch dem behövde inte ta i så hårt mot ett lag som använder olja som törstsläckare".

 

Sen förstår jag inte varför Brasilien är så överskattade hela tiden vid varje VM, bara för att dem dragit hem 5 guld innebär det inte att dem cleanar allt.. Det är skillnad på historia och modern fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 180
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst SaintsRow2

Grym låt jue, sån jävla stämning! När han börjar sjunga på första versen :cool:

 

Jäklar för igår alltså, Nigeria hade ju verkligen chansen där.Kolla missen vid 0:37 http://www.youtube.com/watch?v=Hjxxs_6tj58...feature=related

japp vm låten äger :cool: stackars nigeria :( Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem orkar kolla på tvp lag med 11 fånar från valfri del av världen sparka på en jävla boll. Men bara för att så hejjar jag på det sämsta laget, vilket lag det nu kan vara.

Varför skriver du ens här? Tror du på fullaste allvar att någon här bryr sig om vad du tycker om fotboll?

 

 

Nae, synd om Nigeria & Elfenbenskusten. Hoppades verkligen på dessa lag, men det höll sig inte. Nu finns det bara ett lag jag håller på, nämligen Tyskland.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem orkar kolla på tvp lag med 11 fånar från valfri del av världen sparka på en jävla boll. Men bara för att så hejjar jag på det sämsta laget, vilket lag det nu kan vara.

Alla väljer inte och lana svettigt hela sommarlovet lilla pöjk :).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...