Firfox! för man kan ha så sjukt sköna teman och det känns nyare än IE
http://data.fuskbugg.se/skalman01/MZ2.GIF
Strök några av mina favoriter pga. att man inte får prata om Illegal fildelning :P
[EDIT] och för att man kan lägga till plugins fritt
Firfox! för man kan ha så sjukt sköna teman och det känns nyare än IE
http://data.fuskbugg.se/skalman01/MZ2.GIF
Strök några av mina favoriter pga. att man inte får prata om Illegal fildelning :P
[EDIT] och för att man kan lägga till plugins fritt
Räven :P ,den är snabbast :iluvff:
Google Chrome är snabbare och snyggare än Firefox. Firefox har bättre/fler plugins än Chrome.
Explorer är segt och kraschar ofta. Firefox tar riktigt lång tid att starta men när programmet väl är uppe är det hyfsat snabbt. Chrome är både riktigt snabbt på att starta och på att använda så anser att det är den bästa webbläsaren.
Jag använder Google Chrome, så jag tycker den är bäst.
↗ till inläggetExplorer är segt och kraschar ofta. Firefox tar riktigt lång tid att starta men när programmet väl är uppe är det hyfsat snabbt. Chrome är både riktigt snabbt på att starta och på att använda så anser att det är den bästa webbläsaren.
Ja, det tar ca 2 sekunder. Hinner ju dö av tristess under den tiden!
Nä, men du ska nog se att det inte har så mycket med Firefox att göra. Det hänger lite mer på din dator.
safari= Coolast
Firefox är sjukt snabbt och snyggt.
jag brukar köra med olika web browser Bla...Google Chrome...Safari...Explorer och Firefox
Använder Firefox som standardwebbläsare sen flera år.
↗ till inläggetChrome
Opera, snabb och snygg ;).
↗ till inläggetFirefox är sjukt snabbt och snyggt.
Om du tycker firefox är snabb, testa opera.
Google Chrome är simpel och har endast det som man behöver vilket skapar en jävligt clean webbläsare!
Opera, för det är snabbast och ser jävligt bra ut. Alla andra webbläsare kan gå och lägga sig.
↗ till inläggetAnvänder Firefox som standardwebbläsare sen flera år.
↗ till inläggetOpera, för det är snabbast och ser jävligt bra ut. Alla andra webbläsare kan gå och lägga sig.
firefox, användarvänligheten, add-onsen, free-ware, säkerheten, och ingen jävla integritetskränkande skit som man får med chrome.
↗ till inläggetingen jävla integritetskränkande skit
Vad syftar du på nu?
Att chrome loggar allt du gör och skickar det till google. Eller något sådant.
Personligen använder jag Firefox.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in