Då är jag hemma igen. Bilder från semestern finns på facebook om någon vill ta en kik :) Lettland, Estland och Finland blev det under 5 dagar.
Semester
↗ till inläggetVälkommen tillbaka. :)Då är jag hemma igen. Bilder från semestern finns på facebook om någon vill ta en kik :) Lettland, Estland och Finland blev det under 5 dagar.
Tillbaka, var borta tre dar och när jag kom hem var mitt lösenord ändrat, admin hade återställt dem. Det var strul med min epost men nu fungerar det som vanligt ;)
↗ till inläggetAh, skönt att höra att det inte bara var jag som inte kunde logga in då. Har varit borta ett tag och inte haft tillgång till någon mail med möjlighet att återställa lösenordet till...Tillbaka, var borta tre dar och när jag kom hem var mitt lösenord ändrat, admin hade återställt dem. Det var strul med min epost men nu fungerar det som vanligt ;)
Jag drar iväg imorgonbitti till Finland och kommer hem om en vecka. Hare gött.
17+1 timma på tåg idag ,_, Jag är trött och bajsnödig.
↗ till inläggetNo shit att du behöver skita.17+1 timma på tåg idag ,_, Jag är trött och bajsnödig.
Uh, mera problem, nu är jag helt tillbaka.
Datorn kraschade här om dan och vägrade starta, stog bara och pep.
Bytt ut nästan alla delar och visade sig vara grafikkortet som totalt sunkat ihop. :(
Höll på o skita ner mig när datorn inte startade.
Jag sticker iväg imorgon (16/9) och är tillbaka på torsdag (23/9) kväll.
Vid akuta saker så kan ni sms:a till 0708886520 ;) Spara gärna numret t.ex. ifall sidan går ner eller liknande.
Jag åker imorgon och kommer hem sent den 30e. Är det något så är det bara att höra av er till mig, 076-8320868
Har påbörjat flytten till min egna lägenhet och jag skulle* ska få bredbandet nästa vecka.
Så kommer vara inaktiv i drygt en vecka eller så. :)
*Draghon. <.<
Har haft mycket med skolan, och nu dog grafikkortet. Får se när jag får liv i datorn igen.
↗ till inläggetGah, sånt är bajs. :/Har haft mycket med skolan, och nu dog grafikkortet. Får se när jag får liv i datorn igen.
39-40 graders feber, blir inte mycket ork till datorn.
Ta det lungt :P