ok jag såg nårgra nyheter med det spelet!
Gary coleman är med i spelet!
vilket vapen föredrar du?
ok jag såg nårgra nyheter med det spelet!
Gary coleman är med i spelet!
vilket vapen föredrar du?
Jag försöker bara hjälpa er... nog tycker jag att spelet är helt sjukt och avskräckande men ni borde ju förstå att man inte kan spela ett sånt spel, folk kan ju börja undra om man är ett pshyko...
Och detdära spelet har ju typ bara 10 olika vapen...
Avreagera sig genom att slå av folk skallen med en spade!, det kallar jag sjukt...
skriv inte i dennna tråd då!
jkag har laddat ner demot kolla upp i taket och sparka så ser ni en dum sak haha det ser ut som man tar benet över axlen
Vaddå Affe är ju en snäll kille han vill inte att ni ska bli kriminella när ni blir stora av detta spel, Postal 2 eller vad det nu heter! :angry:
det kommer jag inte att bli..
jag vet att det är ett SPEL och man inte beter sig så.
Men visst, det finns säkert någon som blir helt j*vla psyko av våldsamma spel. men det är väl typ 1 av 10.000 pers som blir så.
// irriterade hälsningar; Jedi Gamer :angry:
affe kan du sluta klaga vi har fattat att det e våldasamt vi e inte lika tröga som du!!!!! ;)
Nä vi vet det, för ni e trögare!
de va en bra en, obi-wan, den satt...
asså Jedi gamer o Obi-Wan kan inte ni sluta skriva i detta ämne?
Postal 2 S T P demot på Internet e rätt kul! iaf om man kör snatch man ska ta motståndarens H :lol: ra och sticka iväg med den till sitt egets lag H :lol: ra det e kul prova det!! =P
Lite väl många utropstecken där, "Mar svinet"...
Och, nej jag är inte trög. Jag är en av bästa i min klass...
Jag försökte bara hjälpa er, speciellt dig "Mar svinet" du verkar ju redan helt pshyco... mitt råd sök hjälp.
Nu ska jag sluta skriva i denna tråd...
May the force be with you Obi 1, han som inte är helt störd...
Tack! :lol:
Jag är Lightside, inget annat...
"May The Force Be With You", Affe, den bäste!
Du sårar mina känslor... :(asså Jedi gamer o Obi-Wan kan inte ni sluta skriva i detta ämne?
Men jag bryr mig inte... :P
Jag skrev ju bara att kommentaren satt på sin plats.
men jag ska sluta skriva i denna tråd om du vill...(kanske, om jag har tråkigt vet man inte...)
nu va de ju inte det jag frågade om................!
hur gör man så att hunden attackerar människor? :blink:
Jag har redan svarat! se på sida 2...DÄR STÅR DET!!ge hunden några kex så att den följer efter dig, nu om du attakerar någon så kommer hunden att hjälpa till.
Jag har bevis...
(oops.. jag skrev visst i denna tråd ändå :P !!!)
Postal två är de för mycke våld i
Jag kan hålla med om att det är väldigt blodigt, men det är askul!
Ni kommer säkert att tycka att jag är ett pucko efter detta... :(
Kanji jag håller med dig! spelet är as kul! ^_^
Testa att pissa på en gubbe typ 4 sekunder efter du har tuttat på honom, då kan du rädda honom och han kommer att gå runt helt bränd! :D
Har dock bara lyckats en gång med detta... Anledningen till at jag har slutat att köra det är att det saknar handling
Min kompis har Postal 2, jag tyckte inte att det var helt fel(internet var bäst)...men ehm.. inget spel för mig <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in