är jag en dålig gamer eller vaddå!!????
jag vil ha fusk! jag dör aaltdi på torsdagen när man har klarat spelet långt!
hur gör man för att kallla sin hund oå någon? så att huden attakerar
är jag en dålig gamer eller vaddå!!????
jag vil ha fusk! jag dör aaltdi på torsdagen när man har klarat spelet långt!
hur gör man för att kallla sin hund oå någon? så att huden attakerar
inne i spelet tryck "shift" och § för att få fram konsollen (tror det har inte spelat spelet)
där skriver du "sissy" för att få fuskmode sedan skriver du in en av följande koder
Alamode- godmode on
Packnheat- alla destruktiva vapen i spelet
IamSoLame-alla vapen, full ammo och osynlig eller odödlig(dom stavade fel på sidan jag tog det här ifrån.)
mer finns på actiontrip.com....
Jag har hört att spelet har väldigt mycket po*r i sig och mega mycket våld! :blink:
Man kan pissa på folk, som man har dödat med en spade medans man säger något spydigt till den som är död, det är inte snällt barn.
och man kan hälla bensin på folk och tutta på dom under en spydig kommentar. Man blir ju rädd...
Ja, spelet är dumt!
Vad tycker andra om det då?
jag tycker att d bode vara förbjudet att säljas i svergie och d finns redan en tråd där man berättade vad man tyckte om postal 2
postal 2 är värre ön vice city lätt!
vice city är ju rena barnsplete om man gämför med postal 2.postal 2 är värre ön vice city lätt!
jag höll på att spy när jag spelde demot
jag tycker det spelet suger rent ut sagt!
EYY....ni som inte gillar postal 2 (världen bästa spel) behöver inte snacka skit om det...de som gillar den gör det och de som inte gillar borde ta och sluta att snack skit om spelet!! -_-
Jupp! Postal 2 e kanske blodigt och så, men inget slår det i att avreagera sig :lol:
Alla som tycker att det inte borde släppts kan dra åt H_lvete!
Nu när "Share The Pain" Expansionen finns e det den bästa shooterna att avreagera sig med i hela världen. Jag säger bara en sak: Running With Scissors e bäst i världen!!!!!!!!!!!!!!
OK, isåfall dra åt H_lvete själv för du kanske inte gillar alla spel och förresten så e inte Postal 2 världens bästa spel...
Ni måste vara helt knäppa om att det är världens bästa spel!
Ni har hittat på det, för att spelet är ju för 18 år eller nå så då borde ni vara 18 år!
PS. Ni drömmer för mycket om att spelet är BÄST!
Okej visst är d lite väl våldsamnt men jag tror jag faktiskt ska ta och köpa d ändå,för när jag tänker efter så behöver man inte döda så himla många människor igentligen man behöver bara göra uppdragen och inget annat.
Men jag är inte riktigt säker än.
vart kan man ladda ner demot??
Edit: f*n va kul demot va!! tror jag ska köpa hela spelet!! i vilka affärer finns Postal 2?
kolla på www.speldirekt.com och sök på postal så hittar du ett spel som inne håller både Postal 2,Postal 1 och Postal - Special Delivery.
D finns längst ner på listan
Ni är ju sjuka, bränna pengar på ett spel som fick 40% i PCgamer.
Sikta lite högre, på spel som är över 50% i allafall.
Jag gav er just ett bra förslag...
Hur tämjer man hunden med hunkexen?
Menar du hund-kexen så Nej, det tror jag inte.
Och man tämjer inte hundar, man lär dem.
Jag gav dej ju ett bra förslag...du ska inte ta det så personligt.
Stjälv så sätter jag gränsen på 80% annars är spelet inge att ha...
tycker jag...
Affe, du skriver ju inget om spelet bara klagar! varför tar du dig tid att skriva nåt menings löst hela tiden!?
Jo man tämjer Hundarna med hundkex på spelet!" har lyckas nu! man trycker på Ä !!
:D De är ett sjukt spel men som ni sa de är ett bra sätt att avreagera sig på. :DHur tämjer man hunden med hunkexen?
ge hunden några kex så att den följer efter dig, nu om du attakerar någon så kommer hunden att hjälpa till.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in