Hoppa till innehåll

Gta Iv Frys-laggar


Lynott

Rekommendera inlägg

När jag spelar GTA IV så laggar det rätt enormt, speciellt när man svänger eller hoppar (på PC dåra).

 

När man ska trycka mellanslag många gånger för att ta sig upp i t.ex. hellikoptern vid ett uppdrag laggar det så pass mycket att det inte blir något resultat. Därav, jag kan inte klara ett uppdrag pga. detta.

 

Testade Can You Run It? och klarade minimum fast ej recommended, jag menar, om jag klarar minimum borde det väl inte vara några problem att spela spelet?

 

Tacksam för svar.

 

(Kör på sämsta grafiken)

 

Can You Run It?

 

post-66164-1277223539_thumb.jpg

 

post-66164-1277223544_thumb.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för grafikkort? "ati display adapter 0x94B3".

Se till att du har senaste patchen. I början i alla fall var det kompatibilitetsproblem för GTA4 för vissa datorer, även den bästa datorn med 9800GTX eller vad det bästa nu var när spelet släpptes kunde ligga runt 5fps på lägsta. Men jag tror det mesta är fixat med senaste patcherna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad det är för kort. Om det är ett integrerat kort kommer inga patcher hjälpa dig. Men om det är ett riktigt kort är det möjligt att patchen löser problem, googla på den senaste patchen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Har du en warez version av spelet? Samma sak hände för mig med det. Allt fungerar sedan felfritt när jag lirade över steam, på polarens account. :) Hoppas det löser sig!

Jupp, inga problem för polarna som kör med samma crack ;<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Integrerat kort?

Grafikkort som är integrerat, dvs. inbyggt i moderkortet.

 

Har du några processorkrävande processer på?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...