Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

*bild*

Är det nån som är dum i huvudet så är det du som skickar såna bilder och Xbox jag svarade inte på ditt inlägg nu. Jag kan inte fatta att jag fortfarande är kvar på fuska.se med alla p12 som skriver att dom är 14 18. nu är det dags för mig att hitta ett bättre forum där folk är seriösa med åldern är trött på detta forum där alla klagar och kallar varandra troll och det så jävla omoget. Jag hade inte behövt gå offtopic, om ni inte klagar på allt jag skriver. Det började med att jag sa att jag har fler spel än den killen, inte nåt fel med det. Sen kom det fler just på mitt inlägg och bråkade om att jag skröt och det då måsta jag såklart svara. Sen kom det bara fler och fler på mitt inlägg, så det blev offtopic och då skyller alla på mig. Jag kunde inte veta att mitt inlägg skulle ställa till med så mycket besvär.

 

Så där! Allt fixat! Allt jag fixade är på fetstil.

Du säger att du är 14 år. Har du dislexy?

 

Du glömde stora bokstäver, punkter o.s.v

 

Har jag gjort något fel?

 

Isåfall måste någon låsa denna tråden, den har spårat uuuuuuuuut föööööör mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad är det för fel på mitt beteende du skulle nog också bli arg om alla går i mot dina inlägg och skyller på dig varje gång det blir offtopic också

Ja men ingen gör det.

 

Cuz my behavior is different.

 

Du säger att du har mer spel än honom. Jag vet att du försöker säga att du har mer än honom men det kallas fortfarande skryta.

 

Han tror han e cool och säger att han har 22 spel eller hur mycket det var nu. Men du säger att du har mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men jag skrev också på slutet att det var ett misstag av mig om jag rågade skryta och bara för jag skröt är det inget att bråka om och då var det dom som svarade emot mitt inlägg som gick offtopic eftersom dom svarade på mitt inlägg istället för att skriva saker som tråden var menat i men då får jag skulden för allt istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

är det nån som ska komma tillbaka om några år så är det du bland alla knäppa folk jag träffat på fuska så är nog du bland dom färsta fast jag ska vara snäll du kan inte rå för att du är sjuk i huvudet

Stick från den här tråden, ingen vill ha dig här och SNÄLLA hitta ett annat forum som du skrev innan.

Du behöver inte skriva mer, du orsakade så det blev offtopic, tråden kommer bli låst om du fortsätter skriva.

SKRIV INGE MER

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i så fall ska dom som svarade på mitt inlägg också få skriv förbud här för det var mest deras fel och jag tvivlar på att du är 14 som lägger all skuld på mig

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...