Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ni vet inte vad skryta är det är när man bärretar att man är coolare än andra

men vad är ditt problem?

du gör ju exakt så

du säger du att du har ps2 och 3, nintendo wii, gamecube mm

så du skryter inte när du säger att du är coolare än han, när du säger att man skryter när man säger att man är coolare än andra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har jag sagt att jag är coolare än han eller ingen av er vet vad skryta är så säg inget fören ni har lärt er det att skryta är när man går runt och bärretar det för alla och pratar om det varje dag typ så här mitt xbox äger ditt fett mycket och såna saker är att skryta

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har jag sagt att jag är coolare än han eller ingen av er vet vad skryta är så säg inget fören ni har lärt er det att skryta är när man går runt och bärretar det för alla och pratar om det varje dag typ så här mitt xbox äger ditt fett mycket och såna saker är att skryta

 

det är exakt det du har gjort

 

em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen ibland blir jag bara sugen på att springa och köpa en kamera och spela in allt och visa honom vem som värkliken har mest bara för jag är sugen på att se vad han kommer att säga

du skrev här att du är mycket coolare än han

att du har fler spel och konsoller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan du visa var jag skrev att jag exakt är coolare skrev att jag ville visa honom att han inte är den med mest spel eftersom han värkar tro det jag vet redan att det finns många fler med många fler consoler än mig men han värkar inte vara tillräckligt gammal för att förstå det eftersom att han sa lite information jag har mer spel än dig när han inte äns vet vilka som kommer kolla på filmen alls

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan du visa var jag skrev att jag exakt är coolare skrev att jag ville visa honom att han inte är den med mest spel eftersom han värkar tro det jag vet redan att det finns många fler med många fler consoler än mig men han värkar inte vara tillräckligt gammal för att förstå det eftersom att han sa lite information jag har mer spel än dig när han inte äns vet vilka som kommer kolla på filmen alls

vilken tur att det ligger i Humor- forumet

riktigt kul det här

 

ska jag ta det IGEN ELLER!

OCH DEN HÄR GÅNGEN KANSKE DU FAKTIST FATTAR!

 

Ska jag skicka screen shot till dig också?

 

du skrev ju: "Jag har mycket mer spel än han och konsoller..."

Då börjar du ju direkt med att jämföra dig med han, som han gör med alla som kollar på filmen.

Och visst, som du skrev tidigare, köp en kamera och filma dig när du babblar upp alla spel och konsoller som du har.

Då är du ju precis som han, som du sa att du inte va.

 

Kan du bestäma dig eller?

Är du coolare än han eller är du det inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAG SA ATT JAG HAR MÅNGA FLER SPEL ÄN HAN JAG GÅR INTE OCH BABBLAR OM DET SOM HAN HAN MÅSTE JU HA LADDAT UPP MINST HUNDRA FILMER JAG SA INTE SÅ FÖR JAG VILLE SKRYTA BLEV DET SÅ VAR DET BARA ETT MISSTAG AV MIG

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok

 

Men då har det blvit lite bättre iallafall...LITE

Men får jag då fråga varför du då skriver att du har fler spel, och sedan skriver att det blev ett misstag

ok, fine, misstag kan alla göra.

 

Men när du skriver har du då lättare att tänka över vad du har skrivit

Så han kan du göra: Skriva, läsa igenom, sedan tänka över det typ som: "är det verkligen lämpligt att jag skriver såhär, eller låter det fel?", ändra om det du tycker det kan missuppfattas, posta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det var det jag försökte också men jag tänker inte så bra när jag skriver kunde ju inte skriva att jag suger och att han är mycket coolare än mig dessutom är man inte cool bara för man har många spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det var det jag försökte också men jag tänker inte så bra när jag skriver kunde ju inte skriva att jag suger och att han är mycket coolare än mig dessutom är man inte cool bara för man har många spel

men då är det igentligen bättre att inte skriva alls

för när du skriver så som du gjorde, så leder ju till att folk tycker att du skryter

 

så om du inte vill att folk ska tycka att du skryter, skriv helst inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...