Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tycker synd om killen som bryr sig så mycket om vad andra har för spel och huruvida han är bäst eller inte. Jag kom på mig själv 20 sekunder in i videon: Varför kollar jag på det? Hur låg får jag vara? Stoppade direkt.

+1

 

Killen vill vara bättre än alla andra på allt. Som t.ex på en video så säger han att Machinima suger och att han är bättre osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen ibland blir jag bara sugen på att springa och köpa en kamera och spela in allt och visa honom vem som värkliken har mest bara för jag är sugen på att se vad han kommer att säga

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen

Nu är det du som skryter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha så man skryter bara man berättar vad man har han skröt för han sa att han typ hade mer spel än alla andra och att och att han sa youre not so cool now och såna saker

Varför vill du berätta vad du har då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha så man skryter bara man berättar vad man har han skröt för han sa att han typ hade mer spel än alla andra och att och att han sa youre not so cool now och såna saker

du gör som han gör

visar att du är bättre än han

så ja: du skryter

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...