Hejsan, jag skulle varit glad om ni skulle tagit några minuter på er för att svara på lite frågor, det är 2 olika. Den ena skulle jag gärna vilja att ALLA som besöker denna tråd svarar på, endast 1 fråga. Ni väljer själv om ni ska svara här eller i PM. Men i den andra med lite fler frågor skulle jag uppskatta att ni skulle svara i PM. Denna lilla "undersökning" kommer jag sedan publicera på en annan hemsida. Då det är gjort så kan jag berätta hemsideadressen dit.
Vi kan börja med första frågan som alla borde svara på: Vilken webbläsare använder du?. Om du vill får du även svara på denna: Laddar du ner olagligt?
-------------------
Nu till den med mer frågor.. alla svar (förutom oseriösa..) kommer publiceras på hemsidan med namnet "anonym", om ni vill ha ett annat namn (erat riktiga förstanamn, erat fuskanamn eller liknande) så skriv vilket. Vi kommer ändra så att stavfel och liknande försvinner.
Fråga 1: Samma som förra (vilken webbläsare använder du?)
Fråga 2: För ett tag sedan så blev microsoft tvingade att lägga fram ett "webbläsarval" som gjorde så att man kunde få en annan än själva Internet Explorer som förstaval. Har du bytt webbläsare efter det eller har du samma?
Fråga 3: Har du fler webbläsare? Skriv i vilken ordning du använder dem.
Fråga 4: Den webbläsare du använder mest, varför använder den?
Fråga 5: Google har 70% av alla sökningar på internet, använder du google och hur ofta? Om du inte använder google, varför inte?
Tack för alla svar jag kommer få.