Hoppa till innehåll

Crusadesage.se - Den Nya Spelsidan


Gäst CrusadesageSE
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst CrusadesageSE

Hej!

Vill bara tipsa om min nya Spelsida Crusadesage.se som en del av er har varit aktiv på innan, då jag har haft två spel på denna domän.

 

Men i alla fall, nu har jag en nylanserad spelsida och där kommer man kunna vinna priser, spela MASSVIS med onlinespel samt tjäna poäng! Ha kul helt enkelt.

 

Vi söker också moderatorer och administratörer, då det är en del funktioner på sidan som behöver skötas om, såsom forum, medlemmar, nyheter, spel osv. osv.

 

Så om du är intresserad skicka ett brev till Admin inne i spelet eller ett brev till mig här i forumet, du måste dock vara registrerad på sidan.

 

Sidan växer faktiskt riktigt fort och har många besökare.

 

Välkommen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska snygg design, den kan vara lite rörig ibland. Sen hittade jag även ett fel, när man går in på kategorin "action" så finns det ingen box för innehållet.

 

Kategori menyn och headern såg ju inte snygga ut. Fixa en ny header och byt ut färgen på meny.

 

Har du gjort "systemet" själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Ganska snygg design, den kan vara lite rörig ibland. Sen hittade jag även ett fel, när man går in på kategorin "action" så finns det ingen box för innehållet.

 

Kategori menyn och headern såg ju inte snygga ut. Fixa en ny header och byt ut färgen på meny.

 

Har du gjort "systemet" själv?

Hej!

Jag använder mig utav ett betalscript kallat Av Arcade Pro,vilket är det bästa som finns för just arkadsidor. Ingen idé att uppfinna hjulet på nytt, liksom.

 

När jag går in på Action ser jag inget fel i alla fall.

 

Designen skall göras om helt och jag tar givetvis emot all feedback, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Strukturen har jag ingenting att invända emot, men den övre delen (headern främst) ser rätt fantasilös ut för en sida av den här typen. Spelgenre´n på samma ställe är på tok för ihoppackad dessutom.

 

Som en helhet ser det helt okej ut, men gör gärna bakgrunden mörkare.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...