Gäst CrusadesageSE Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej! Vill bara tipsa om min nya Spelsida Crusadesage.se som en del av er har varit aktiv på innan, då jag har haft två spel på denna domän. Men i alla fall, nu har jag en nylanserad spelsida och där kommer man kunna vinna priser, spela MASSVIS med onlinespel samt tjäna poäng! Ha kul helt enkelt. Vi söker också moderatorer och administratörer, då det är en del funktioner på sidan som behöver skötas om, såsom forum, medlemmar, nyheter, spel osv. osv. Så om du är intresserad skicka ett brev till Admin inne i spelet eller ett brev till mig här i forumet, du måste dock vara registrerad på sidan. Sidan växer faktiskt riktigt fort och har många besökare. Välkommen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ganska snygg design, den kan vara lite rörig ibland. Sen hittade jag även ett fel, när man går in på kategorin "action" så finns det ingen box för innehållet. Kategori menyn och headern såg ju inte snygga ut. Fixa en ny header och byt ut färgen på meny. Har du gjort "systemet" själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ganska snygg design, den kan vara lite rörig ibland. Sen hittade jag även ett fel, när man går in på kategorin "action" så finns det ingen box för innehållet. Kategori menyn och headern såg ju inte snygga ut. Fixa en ny header och byt ut färgen på meny. Har du gjort "systemet" själv? Hej! Jag använder mig utav ett betalscript kallat Av Arcade Pro,vilket är det bästa som finns för just arkadsidor. Ingen idé att uppfinna hjulet på nytt, liksom. När jag går in på Action ser jag inget fel i alla fall. Designen skall göras om helt och jag tar givetvis emot all feedback, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Lika dålig säkerhet som vanligt. Redigerat 28 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Strukturen har jag ingenting att invända emot, men den övre delen (headern främst) ser rätt fantasilös ut för en sida av den här typen. Spelgenre´n på samma ställe är på tok för ihoppackad dessutom. Som en helhet ser det helt okej ut, men gör gärna bakgrunden mörkare. Redigerat 28 Juni 2010 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.