WASD Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 När man reggar här så står det väll att man ska läsa reglerna har man inte gjort det får man ju skylla sig själv om man får en varning eller nåt sådant.Det förstör ju för andra om man smutsar ner forumet, inte bara "skylla sig själv" alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Som alla troll. Någon som har lust att skapa en "protest tråd" som kräver hårdare tag mot trolls ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Hej Lindermann, När man registrerar sig på Fuska.se så står reglerna innan man registrerar sig, och så finns det en krysslåda som man måste kryssa i innan man registrerar sig. Så man har redan läst reglerna om man är medlem. Så jag tycker detta ämne är lite onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Hej Lindermann, När man registrerar sig på Fuska.se så står reglerna innan man registrerar sig, och så finns det en krysslåda som man måste kryssa i innan man registrerar sig. Så man har redan läst reglerna om man är medlem. Så jag tycker detta ämne är lite onödigt. Få som läser det där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Hej Lindermann, När man registrerar sig på Fuska.se så står reglerna innan man registrerar sig, och så finns det en krysslåda som man måste kryssa i innan man registrerar sig. Så man har redan läst reglerna om man är medlem. Så jag tycker detta ämne är lite onödigt. Få som läser det där! Hej 95alexander95,Man måste kryssa i krysslådan för att kunna registrera sig. Så man måste läsa det. Oj, skrev 94alexander95 istället för 95alexander95. Redigerat 30 Juni 2010 av Rockan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Haha! Hej Rockan! Nej det är bara att trycka i boxen.. det sitter ingen polis som håller koll på om du tittar eller inte så tyvärr är det många som inte orkar läsa reglerna. Som mig till exempel :rolleyes: Redigerat 30 Juni 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Haha! Hej Rockan! Nej det är bara att trycka i boxen.. det sitter ingen polis som håller koll på om du tittar eller inte så tyvärr är det många som inte orkar läsa reglerna. Som mig till exempel :rolleyes: Hej zitroz,Jag håller med till tusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Haha! Hej Rockan! Nej det är bara att trycka i boxen.. det sitter ingen polis som håller koll på om du tittar eller inte så tyvärr är det många som inte orkar läsa reglerna. Som mig till exempel :rolleyes: Hej zitroz,Jag håller med till tusen. Hej CHORDAZBAJag håller också med dig till tusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Haha! Hej Rockan! Nej det är bara att trycka i boxen.. det sitter ingen polis som håller koll på om du tittar eller inte så tyvärr är det många som inte orkar läsa reglerna. Som mig till exempel :rolleyes: Hej zitroz, Jag håller med till tusen. Hej CHORDAZBAJag håller också med dig till tusen. Hej, ZnKJag är glad att du håller med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Haha! Hej Rockan! Nej det är bara att trycka i boxen.. det sitter ingen polis som håller koll på om du tittar eller inte så tyvärr är det många som inte orkar läsa reglerna. Som mig till exempel :rolleyes: Hej zitroz, Jag håller med till tusen. Hej CHORDAZBA Jag håller också med dig till tusen. Hej, ZnKJag är glad att du håller med mig. Hej Zitroz, CHORDAZBA och ZnK. Jag instämmer också till tusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Haha! Hej Rockan! Nej det är bara att trycka i boxen.. det sitter ingen polis som håller koll på om du tittar eller inte så tyvärr är det många som inte orkar läsa reglerna. Som mig till exempel :rolleyes: Hej zitroz, Jag håller med till tusen. Hej CHORDAZBA Jag håller också med dig till tusen. Hej, ZnK Jag är glad att du håller med mig. Hej Zitroz, CHORDAZBA och ZnK. Jag instämmer också till tusen. Hej Dezen,jag gillar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Hej Dezen, jag gillar dig. Hej CHORDAZBA,vi ska inte gå off-topic nu, tänk på reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg