Vilket vapen tycker ni är grymmast på ratchet and clank 2 jag tycker R.Y.N.O:n är klart grymmast enligt mej.
Vilket Vapen?
Jag har faktiskt gjort en likadann tråd. Jag tycker R.Y.N.O 2, Clank shocker och zodiac.
Jag gillar inte zodiac för den har för lite ammunition.
Jo men om man har varvat det en gång och sen kör Impssibel challenge där man får sjanss att vinna 2 000 000 så kan man behöva den. Sista bossen är ju as lätt med R.Y.N.O 2.
Allting är lätt med R.Y.N.O. 2 det är bara hålla in avtryckaren och njuta av effekterna.
Jag håller med :)
Allting blir mycket lättare
Sista bossen går på 46 skott. Nästan för lätt. Jag tycker inte att man borde kunna köpa det före man har varvat spelet en gång!
glove of the doom tycker jag är grymast!!
Den finns ju typ bara på ettan eller? Jag minns inte om man kan få den på tvåan men om den är ett av gadgetron vapnena som man kan få så tycker jag att den är dålig. Det är alla gadgetron vapen på Ratchet and Clank 2!
jag har bara ettan men ska försöka skaffa tvåan. Är det lika kul?
Sen tror jag att man kan ha alla vapen från ettan till tvåan med hjälp av din save-fil. Eller?
Nej det är bara ett fåtal vapen från ettan typ: Bombglove, teslaclaw, R.Y.N.O 2 och decoyglove.
Du, R.Y.N.O 2 finns ju inte på ettan. Där finns bara R.Y.N.O!
Nä Ratchet and Clank 2 är inte lika kul som ettan. Det är ROLIGARE och lite råare och bättre! Köp det!!!
Är det roligare :blink:
Då måste jag verkligen köpa det. Ettan tyckte jag var hur roligt som helst :D
Ja det tycke jag också och jag blev minsann inte besviken när jag köppte tvåan!
Opss Ja det tänkte jag ínte på men det är ju ungefär samma vapenDu, R.Y.N.O 2 finns ju inte på ettan. Där finns bara R.Y.N.O!
Nä Ratchet and Clank 2 är inte lika kul som ettan. Det är ROLIGARE och lite råare och bättre! Köp det!!!
Jo fasst R.Y.N.O 2 är collare, bättre, skjuter inte missiler och är framför allt dyrare!
sheppinator är kul !
Ja fast inte roligare än den i ettan som man förvandlar finderna till höns med!
Fast den gyllene är ju så klart ännu roligare.
Jag håller med att den är rolig. Specielt förbättrad när den skjuter svarta får som går till atack mot fienden. Morph a ray ( den som gör fiender till kycklingar på ettan ) är grym som guldvapen för då går ju alla fiendr till attack på hönan och då sprängs den så att fienderna dör! Om man kunde ha den på tvåan och hade sheepinator så skulle men ju kunna göra bondgård!sheppinator är kul !
Ha HA jo detr vore ganska roligt om man kunde det.