Hoppa till innehåll

På Tal Om Spel Forumet.


Rekommendera inlägg

Som ni alla vet så finns det ju ett ''Spelforum'' där det finns dom mest kända spel serien..

Nu säger vi så här att jag vill prata om ett nytt spel etc Just Cause 2 men det finns ju inte där,

Borde det inte vara lättare om vi addade ''Andra Spel'' det tycker jag borde vara effektivt.

Kanske är onödigt men det är nåt jag önskar jallafall.

Hoppas ni förstår mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har dock en svag aning om att man inte får posta ämnen som bara går ut på att diskutera ett specifikt spel (typ "Vad tycker du om blablabla, Vilket uppdrag var roligast?" osv).

 

Någon som har koll får rätta mig om jag har fel.

 

Däremot får du ju posta om du har en fråga eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelen som inte finns i Spelforum ska diskuteras under den konsol spelet finns till. PC spel diskuteras i Dator.

 

Det behöver inte vara "Hjälp mig sitter fast" trådar i dessa forum, det får vara diskussions trådar, så länge det är en någolunda vettig diskussion, till exempel "Vilken är din favoritkaraktär, varför" etc, där man går in i spelet och diskuterar på ett bra sätt. Däremot "Gillar du Luigi, det gör jag" eller liknande är inte lika bra.

 

Dessutom ska diskussionstrådarna inte spåra ut med spam, upprepningar eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...