↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1759632Låter bra, kommer vara med såvida inget akut uppstår. vart är emogräset? vet vad emotrappan är men emogräset har jag missat?
Dags För Att Starta Något Nytt, Nämligen Fuska.se's Irl Möte!
Jag förstår inte vad som är så emo med den. :wacko:
Kommer inte. :)
↗ till inläggetKommer inte. :)
Läs första inlägget :)
OnT: KANSKE KANSKE kommer om jag ska ner till Göteborg den vecka, inte hundra men ska ner runt 20:de.
Skulle ju vara grymt kul, men Göteborg ligger en bit härifrån :/
Kanske kommer!
↗ till inläggetLäs första inlägget :)
Läste allt dravel från början. Ville bara förtydliga min icke-närvaro på ert lilla teparty. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetLäs första inlägget :)
Läste allt dravel från början. Ville bara förtydliga min icke-närvaro på ert lilla teparty. :)
Förmodligen för att du blev ägd i din förra tråd, men men.
↗ till inläggetHåll spammet borta, är du snäll.↗ till inläggetLäs första inlägget :)
Skulle verkligen vilja ha en spamfri tråd angående detta.
Tack.
Kommer.
Du är tillagd, Gabbe.
Nu får man hoppas att du kommer. :)
Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter.
↗ till inläggetDatumet är 28e augusti, inte en dag efter, inte en dag före.Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter.
↗ till inläggetÄr du hjärnskadad? :_↗ till inläggetDatumet är 28e augusti, inte en dag efter, inte en dag före.Allvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter.
Det är väl ganska uppenbart att alla inte börjar på samma datum. Majoriteten av de jag känner börjar runt den tjugonde.
Han menade att mötet är 28e, inte att alla börja skolan då.
Lustigt att de flesta facepalm-smileysarna här på fuska kommer från personer som missuppfattat nåt.
↗ till inläggetÄr du hjärnskadad? :_↗ till inläggetAllvarligt talat tycker jag du borde hålla det precis innan skolan börjar, inte efter.
Datumet är 28e augusti, inte en dag efter, inte en dag före.
Det är väl ganska uppenbart att alla inte börjar på samma datum. Majoriteten av de jag känner börjar runt den tjugonde.
Nej är du hjärnskadad, dumme fanskap. Mötet är 28e, alltså på en lördag? Vem fan har skola på en lördag, du är inte i Iran nu.
Ingen är hjärnskadad. Sluta med offtopic nu.
↗ till inläggetAight aight, blir bara sur när hon missuppfattar och börjar böga sig.Ingen är hjärnskadad. Sluta med offtopic nu.
Back to topic.
↗ till inläggetJag med, men man ska inte böga sig tillbaks för det :PAight aight, blir bara sur när hon missuppfattar och börjar böga sig.
Jaja, Back to topic...
Vi har upprop den 18de.. s;
Iaf är det klart att jag inte kommer nu.
Vadå emogräset, jag vågar inte vara där det finns emos.