a09z Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Hej! Jag vill ha windows vista men hittar inget bra. Kan ni hjälpa? Skicka in sidan, Vill att det ska vara GRATIS. Skriv gärna om risker om ni vill. Skriv om det är svårt eller lätt! Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Du killen det räcker med en tråd du behöver inte skapa 2 skapa bara en tråd och väntapå svar så gör jag :wacko: :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 oj något måste gått fel jag gorde bara en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 ontopic här har du windows vista http://www.google.se/url?sa=t&source=w...HhlVfSWh0vZ_pbg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Alltså, detta är emot reglerna... Eller syftar du på "skin"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Skriv gärna om risker om ni vill.Man riskerar att få en varning på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Bara en sak, vem fan vill ha Vista när det är klart mycket sämre än Windows 7? Låser för §3.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg