↗ till inläggetHigh School Musical <3När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.
↗ till inläggetHigh School Musical <3När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.
↗ till inläggetBögig serie. :/↗ till inläggetHigh School Musical <3När jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.
↗ till inläggetBögig serie. :/↗ till inläggetNär jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.
High School Musical <3
Vanessa Hudgens är dock söt. :wub:
http://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg
↗ till inläggethttp://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg
pff.. emily osment är galet mycke snyggare btw har du sätt hennes naken bilder dom är så äckliga så man vill spy :(
Det gamla Nikelodeon, var min uppväxt.
Svampbob
Rugrats
Busiga Bävrar
Rocket Power
Hey Arnold
Det är inget fel på barnprogrammen. Man har bara blivit äldre.
Jo, det är fel på "barnprogrammen", eftersom de handlar om tonåringar i USA. Vad har svenska 5-åringar för anknytning till dem?
Som tidigare sagt DuckTales :D
engelska..
de sjunger "ankliv"..
Enligt mig det bästa introt..
har en film med ducktales den äger
kan inte se på barnprogram pga ingen digitalbox
Bara jag som kommer ihåg "Nascar racers"?
Det programmet älskade jag så hårt, missade aldrig ett avsnitt =D
↗ till inläggetDu är 13, sånt spelas fortfarande antagligen, du såg väl senaste avsnittet igår. :angry:Bara jag som kommer ihåg "Nascar racers"?
Danger Mouse
Trap door
Klassiker.
↗ till inläggetBamses magasin, någon? :)
DU menar väl Björnes Magasin???
B)
↗ till inläggetHaha nej, såg det senast för ca 6 år sen.↗ till inläggetDu är 13, sånt spelas fortfarande antagligen, du såg väl senaste avsnittet igår. :angry:Bara jag som kommer ihåg "Nascar racers"?
Om det fortfarande visas så ska jag fanimej kolla på det =)
För er som inte har förstått så ska det va program som inte sänds längre :angry:
↗ till inläggetYeahB)
Kommer ihåg när jag alltid vaknade till 9 och satt mig ner och kollade på ett random avsnitt från Pokemon ^_^
KnarkTV
↗ till inlägget+1KnarkTV
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in